Dansktalande till kundtjänst inom läkemedelsföretag

Avanzera AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund som är ett amerikanskt multinationellt läkemedels- och medicinteknik-bolag. Tjänsten är på deltid och kontoret är beläget i Solna. Du kommer att bli del av ett företag med positiv stämning och trevliga kollegor.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, samt friskvårdsbidrag.

Publiceringsdatum
2019-04-29

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande order via telefon, mail och chatt. Du kommer att ansvara för dokumentation av order, uppföljning av leveranser och vara en primär kontakt gentemot kunder och företagets säljare. Du ingår i ett nordiskt kundtjänstteam men kommer främst att arbeta mot den danska marknaden.

Din uppgift är ge kunden en god serviceupplevelse och tillsammans med kollegor kommer du ansvara för att kundtjänsten håller en god servicenivå enligt kundens uppsatta mål och riktlinjer. Då det kan vara ett högt tempo med olika deadlines ser vi att du har god vana av att självständigt prioritera bland dina arbetsuppgifter och att du är van vid att ta eget ansvar.

Bakgrund
Vi ser att du har erfarenhet av en roll där du arbetat med kundservice, exempelvis i butik. Du är van att möta kunder och ge dem en bra serviceupplevelse, gärna i ett företag som arbetar med personlig försäljning mot kund. Har du arbetat i kundtjänst tidigare och hanterat kunder över telefon är det meriterande. Vi ser även att du har god systemvana.
Du är en problemlösare och har förmågan att snabbt skifta mellan olika arbetsuppgifter. Som person tycker du om att ha kontakt med olika människor och stävar alltid efter att få ge så bra service som möjligt. Då du kommer kommunicera mycket externt och internt mot den nordiska marknaden är det starkt meriterande om du kan både tala och skriva, på framförallt danska, men även de andra nordiska språken samt engelska.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 1196
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Wiborg cecilia.wiborg@avanzera.se 0707-519590

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10127 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4758159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: