Dansktalande kundservicemedarbetare sökes

Ryska Posten / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

OM OSS
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

För start omgående söker vi nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare för kund i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2014-03-20

Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett nordiskt team och hantera inkommande samtal, fax och mail från nordiska kunder samt lägga in order i Oracle E1. Det ingår även i dina uppgifter att skriva ut orderbekräftelser och fakturera, samarbeta med vårt lager i Holland, hantera klagomål, hantera rabattavtal och offerter tillsammans med våra säljare, merförsälja samt hantera diverse administrativa uppgifter.

Detta är en heltidsanställning med start 30 mars och slut 31 juli 2014. Tjänsten kan komma att förlängas till december 2014.
Arbetstiderna är 8:00-16:45.

OM DIG
Vi söker dig som är glad och positiv, har stor arbetsvilja samt är van att jobba i grupp. Du är serviceorienterad, har ett intresse för administration och en förmåga att hantera olika typer av kunder på ett smidigt och effektivt sätt.
Även fast du jobbar i ett team är det fortfarande viktigt att du klarar av att arbeta självständigt och kan ta tag i arbetsuppgifter på eget initiativ samt slutföra dessa inom de tidsramar som finns.
En självklarhet är att du som person värdesätter bra samarbete, är ansvarskännande, stresstålig och flexibel. Vidare ser vi gärna att du är strukturerad och kan hantera många saker samtidigt.

Tidigare erfarenhet från kundtjänst/orderhantering samt kunskap inom SAP och/eller Oracle E1 är meriterande. Teknikkunskap är ett plus.
Minst 2 års erfarenhet från servicebranschen i kontorsmiljö är ett krav.

Förutom obehindrad danska i tal och skrift kräver tjänsten mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i Officepaketet.

Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb.bemanning@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
11528 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-505 255 00
E-postadress: rakel@ryskaposten.se

Jobbnummer
1815184

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: