Dansktalande kundserviceagent till Jollyroom i Göteborg
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 900 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 33 000 kvm stora lager, med över 30 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.
På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 200 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden står vi nu redo att expandera till nya länder. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Jollyrooms danska kundserviceteam söker ytterligare en dansktalande agent som vill ge våra fantastiska kunder branschens bästa service! Vår danska hemsida,
www.jollyroom.dk, lanserades 2013 och det danska kundserviceteamet är idag tre personer. Syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra dansktalande kunder. Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Våra agenter är ett tight sammansvetsat team som längtar efter ännu en härlig kollega!
Ansvar:
Vi söker en dansktalande kundserviceagent som kommer jobba mot vår danska marknad och hjälpa kunder via mail och telefon.
Publiceringsdatum2017-10-20Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur- och reklamationshantering
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
• Översättningsarbete
Kvalifikationer• Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
• Goda kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
• Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad och pedagogisk
• Lösningsorienterad och flexibel
• Strukturerad
• Självgående
Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och kontakt:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra, Göteborg
• Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
• Kontakt: Nicole Berger via
nicole.berger@jollyroom.seSom ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJollyroom AB
AdressJollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg
KontorsadressTagenevägen 58
Jobbnummer 3759708
Observera att sista ansökningsdag har passerat.