Customer Success Specialist/ teknisk support
Upsales Nordic AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upsales Nordic AB i Stockholm,
Linköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi växer och behöver dig! Brinner du för service och tycker att det bästa som finns är en nöjd kund? Då är du vår blivande Customer Success Specialist!
Rollen som Customer Success Specialist innebär att du löpande hjälper och stöttar våra befintliga kunder i deras dagliga arbete i Upsales. Vi söker därför en person som kan lösa alla typer av problem, stora som små.
I det dagliga arbetet ansvara du för att:
• Svara på inkommande samtal i vår support
• Hålla i utbildningar, webbinars och demos
• Hjälpa användare igång i systemet
• Uppdatera blogg, forum, skriva artiklar
• Göra användarguider och screencasts
Ditt mål är att få kunden att använda och få ut så mycket som möjligt av Upsales CRM.
Vi söker dig som har alla egenskaper som krävs och motivation för detta och dessutom:
• Har stort kunkap inom IT, teknik, webb och mjukvara
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Något års arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning och marknad
• Bra på och intresserad av kommunikation
• Gärna erfarenhet av Zendesk
Upsales erbjuder:
• Konkurrenskraftig lön
• Ett bra team med unga och framåt kollegor
• Kontor vid Hötorget
• Frukost på kontoret varje dag!
• Generöst paket med friskvårdsbidrag, rikskort och bonusprogram
• AW varje vecka och månadsmiddagar
• Stora utvecklingsmöjligheter
Stämmer ovan in på dig, sök så snart som möjligt! Vi går igenom ansökningar löpande, har du några frågor får du gärna kontakta Astrid Ståhl på 08-505 806 00,
Om Upsales
Upsales är ett snabbväxande IT-bolag som hjälper företag att öka och effektivisera försäljningen med hjälp av digitala verktyg. Vår produkt är efterfrågad, etablerad och vi är verksamma i en bransch med stor tillväxt (SaaS-tjänster).
Sökord; Teknisk support, marknadsföring, Support, utbildning, webbdemos, försäljning
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-04-24ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUpsales Nordic AB
AdressUpsales Nordic AB
Sveavägen 21, 5 tr
11134 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 21, 5 tr
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50580600
Jobbnummer 2264209
Observera att sista ansökningsdag har passerat.