Customer Success Agent till Muntra

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Agent till Muntra" (publicerad 2022-05-13) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-20

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Muntra.

Om företaget
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

Muntra startades 2017 och har det senaste året haft en stor utvecklingskurva. Idag arbetar nio personer på deras kontor i centrala Stockholm. Här får du chansen att vara en del av ett öppet och familjärt företag där AWs och teamaktiviteter sker regelbundet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per mejl och telefon. I rollen besöker du även klinikerna och därav förekommer ibland resor i tjänsten. Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet inom en kundservicerelaterad roll i mer än 6 månader, meriterande med erfarenhet inom sälj
• Svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift

I denna urvalsprocess kommer stor vikt läggas vid personlighet. Vi söker dig som är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. Du har en god social förmåga och är bra på att bygga långsiktiga relationer. För att trivas i rollen är du öppen inför förändringar och har lätt att anpassa dig efter nya situationer. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Slussen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer support, customer success agent, kundservice, kundtjänst, Muntra, Stockholm, heltid, direktrektyrering, försäljning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Erson
malin.erson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6553495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: