Customer Relationship Assistant

Happyr / Kontorsjobb / Stockholm
2016-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Relationship Assistant" (publicerad 2017-07-11) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Happyr i Stockholm

Med Happyr kan jobbsökare bli upptäckta för sin personlighet och potential att bli en fantastisk medarbetare. Vår webbaserade matchning gör så att brist på erfarenhet, avsaknad av nätverk eller förutfattade meningar inte längre står i vägen för att rätt person ska få chansen att visa vad den går för.

Vi tror att alla kan hitta ett jobb de älskar. Vill du hjälpa oss att göra det möjligt? Hör av dig till oss och berätta hur du vill vara med och göra skillnad!

46% av alla nyanställningar misslyckas inom 18 månader.

81% AV MISSLYCKADE REKYTERINGAR ORSAKAS PÅ GRUND AV BRIST I MATCHNINGEN PÅ PERSONLIGHET
Vi har knäckt koden för att det ska bli bättre!
Vi har byggt en molnbaserad matchningstjänst som hjälper företag att se bortom CV och se den verkliga potentialen hos kandidater, som matchar varje arbetssökandes personlighet med företagets behov. Vi hjälper företag rekrytera med självförtroende och arbetssökande att hitta bra möjligheter som passar dem. Sedan 2014 har vi skrivit avtal med företag som Burger King Scandinavia, Pizza Hut, Coor Service Management och många fler. Vi har skapat en databas med mer än 60 000 kandidater och har matchat mer än 4 000 jobb. Nu söker vi en Customer Relationship Assistant som ska medverka till att stärka och utveckla våra befintliga kundrelationer och hjälpa till att skaffa nya kunder.

DIN ROLL
Du kommer att arbeta med olika slags av supportfunktioner som ska öka vår service och relationer till befintliga och nya kunder. Det kan röra sig om att ta emot inkommande e-post, skriva jobbannonstexter, sätta upp jobbannonser, hålla webbseminarier och annan utbildning. Du kommer vara en del av vårt team för kundsamverkan, som arbetar med att skapa intäkter. Din roll blir att hjälpa till att administrera vår försäljningssystem, planering, administration och uppföljning av seminarier. Och att vara glad och positiv person för våra kunder och medarbetare.

DU BEHÖVER
• Vara bra på skriva copy texter på svenska.
• Ha en god kommunikationsförmåga på engelska, både tal och skrift.
• Kunna arbeta på egen hand på ett strukturerat sätt.
• Gilla att arbeta i team.
• Ha erfarenhet av att arbeta med datorer och ha kunskap om MS Office.
• Gilla att ge service.

DET ÄR BRA OM DU
• Talar flytande arabiska och/eller persiska.

VI ERBJUDER DIG
• En möjlighet att vara med om en spännande utveckling i ett innovativt företag med en miljö som är lärande, utmanande och uppmuntrar initiativ.
• Ett team med mycket skickliga medarbetare där din roll blir viktig och där får visa att du kan ta ansvar och kan växa.
• Att hjälpa oss att skapa ett mer rättvist och jämlikt samhälle.

Har du frågor om tjänsten kan du maila lennart@happyr.com .

VÄLKOMMEN ATT ANSÖKA!

Jobbinfo
• Rekrytering sker löpande

Publiceringsdatum
2016-02-03

Kvalifikationer
Det är bra om du uppfyller de krav som arbetsgivaren har, men om du tror att du kan göra jobbet och viktigast av allt, verkligen vill ha det så rekommenderar vi att du söker det.
• Är du bra på att skriva copy?
• Behärskar du svenska språket i tal och skrift?
• Behärskar du engelska språket i tal och skrift?
• Har du god vana av Officepaketet?

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Happyr

Företag
Happyr

Adress
Happyr
Birger Jarlsgatan 18
11434 Okänt

Kontorsadress
Birger Jarlsgatan 18, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2649456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Happyr

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Happyr: