Customer Care Agent

Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-10-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Agent" (publicerad 2021-11-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Eduhouse är en nordisk utbildningsorganisation som har en hunger för att få våra användare att växa och utvecklas sedan 2002. Idag har vi över 25 000 användare som vi utbildar genom våra onlineutbildningar i tre olika länder, Sverige, Norge och Finland och antalet växer hela tiden. Vår vision är att vara den mest använda LaaS-tjänsten (Learning as a Service) i Norden 2023 med digitalisering och kompetensutveckling som hörnstenar.

Vårt utbud inkluderar aktuella onlineutbildningar, live-webbinarier och eventdagar med kurser inom redovisning, löne- och ekonomihantering, HR, management och Microsoft365-program, som håller dig uppdaterad och auktoriserad. Genom en månatlig prenumeration får du tillgång till Eduhouse omfattande utbildningsbibliotek med tusentals kurser, oavsett vilken tid eller plats du befinner dig på, vilket sparar både arbetstid, utbildningskostnader och ökar ditt marknadsvärde.

Din roll

I din roll som Customer Care Agent kommer du att dagligen ha kontakt med kunder genom videomöten, telefon, e-post och chatt. Du kommer löpande att strukturera och importera kunddata internt och analysera kundrelationer genom bland annat uppföljningsmöten. Du kommer att ständigt vara en länk mellan kunder, utvecklare och utbildningsplanerare och vara med och vidareutveckla och förbättra Eduhouse i deras tillväxtresa framåt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Kontakt med kunder genom videomöten, telefon, e-post och chatt

Strukturera och importera kunddata inom interna system

Hantera och analysera kundrelationer (exempelvis kick-offs eller uppföljningsmöten)

Veckovisa rapporter/uppdateringar med kundtjänstteam och arbetsledare

Samla insikter och feedback från kunder som används för att vidareutveckla och förbättra Eduhouse

Start: Omgående, november

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00 med möjlighet till flextid)

Detta är en direktrekrytering till vår kund vilket innebär att du kommer bli direktanställd till Eduhouse men med 6 månaders inledande provanställning.

Publiceringsdatum
2021-10-29

Profil
Som person söker vi dig som har en gymnasial utbildning och har relevant erfarenhet från kundtjänst eller servicebranschen sedan tidigare. Du brinner för kundnöjdhet och tycker om att hjälpa människor på en daglig basis. Vidare som person ser vi gärna att du är strukturerad, kommunikativ, initiativtagande och självgående. Du tycker om att arbeta i team och har en god systemvana och därmed grundförståelse för Microsoft Office sedan tidigare. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Clevry Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486), https://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Kontakt
Sophia Borelius
sophia.borelius@studentwork.com
070 417 92 81

Jobbnummer
6080969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clevry Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clevry Sweden AB: