Content Specialist inom E-handel
Kelly Services AB / Datajobb / Stockholm
2007-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Content Specialist inom E-handel" (publicerad 2008-03-04) ⬅️
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser. Vi är en del av Kelly Services Inc, ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 33 länder. Under 2006 omsatte Kelly Services 40 miljarder kronor (5,6 miljarder USD) och tillsatte 750 000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, teknik,
marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.
För kund räkning söker vi nu en duktig administratör med sinne för teknik och IT samt goda kunskaper i något av de nordiska språken- finska, norska eller danska. Vår kund befinner sig i en dynamisk, internationell affärsmiljö. Huvudkontoret är beläget i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2007-11-20Dina arbetsuppgifter• löpande administration av databasen och framställande av elektroniska kataloger
• kundkontakter
• författande av tekniska manualer, för internt och externt bruk
• kvalitetskontroll
• felsökning och problemlösning
Kvalifikationer• god vana av databaser
• erfarenhet av att arbeta med komplexa IT- system, kunskap av ERP-system är meriterande
• goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel och Access
• god administratör med sinne för det tekniska
• som person får du gärna vara stresstålig, strukturerad och noggrann
• erfarenhet av B2B är meriterande
Anställningstyp/arbetstiderHeltid med start inom 2 veckor till en månad
ErsättningIndividuell månadslön
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
josefin.johansson@kellyservices.seFöretagKelly Services AB
Box 3057
10361 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-546 511 00
Jobbnummer 56172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.