Content Lead / digital content planner till Eduhouse
Bravura Sverige AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-08Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eduhouse.
Om företagetEduhouse är en nordisk utbildningsorganisation som erbjuder sina användare onlinekurser inom redovisning, löne- och ekonomihantering, HR, management och Microsoft365-program. Organisationen har idag över 25 000 användare och utbildar i Sverige, Finland och Norge. Eduhouse har i vision att bli den mest använda LaaS-tjänsten (Learning as a Service) i Norden 2023 med hjälp av digitalisering och kompetensutveckling.
Dina arbetsuppgifterI rollen har du ett övergripande ansvar över planering av Eduhouses utbildningar, du ansvarar för utvecklingen av organisationens affärsdrivande verksamhet. Du arbetar i en kundnära roll där du håller i möten med kunderna, framställer och planerar utbildningarna utifrån kundernas behov samt koordinerar utbildningstillfällen. Vidare ansvarar du för budgetering, affärsplanering och utvecklingen av verksamhetens tjänster och ser till att dessa ständigt utvecklas parallellt i enlighet med marknaden. Du verkar för att ständigt utveckla och leda ditt team samt hjälper kollegorna genom att stötta och vara delaktig i deras arbete.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Relevant högskoleexamen inom exempelvis företagsekonomi eller civilekonom
• 1-3 års erfarenhet inom exempelvis försäljning eller affärsutveckling, erfarenhet inom en ledarroll är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Kunskaper inom Excel och Power Point är meriterande
I den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du driven och kommunikativ, du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du en person som är positiv och prestigelös samt gillar att framföra nya idéer för att utveckla verksamheten. Vi tror även att du drivs av utvecklingsmöjligheter och är resultatorienterad. Slutligen ser vi även att du är affärsmässig och drivs av att utvecklas samt uppskattar att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, möjlighet till hemarbete på 75%
Lön: Månadslön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Marknadskommunikation, marknad, content lead, utbildare, digital content planner, affärsutveckling, försäljning, distansarbete, hemarbete, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sofie Egebrant
sofie.egebrant@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6415816
Observera att sista ansökningsdag har passerat.