Contact center agenter sökes till SL på GoExcellent

GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2013-04-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Contact center agenter sökes till SL på GoExcellent" (publicerad 2013-05-31) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker contact center medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för resenärerna i Stockholm. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov.

På SL kundservice tar du hand om inkommande samtal och på SL Center så möter du resenärer över disk. Oavsett hur du möter resenärer så är det med högsta fokus på kvalitet självklart så får du utbildning och kontinuerlig coaching.

På GoExcellent så har vi medarbetare i åldern 19-67 år. På kundservicen sitter vi i öppet kontorslandskap och främsta arbetsverktyget är telefon och dator.

Du har:

• Gymnasiebetyg i svenska A och engelska A
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga

Publiceringsdatum
2013-04-29

Arbetstider och omfattning
SL contact center är öppet dygnet runt alla dagar i veckan. Det är ett krav att du skall kunna arbeta oregelbundet Anställningen inleds med 75% under tre månader och därefter en tillsvidareanställning på 100% Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. När du har registrerat din ansökan så kommer du att få ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama.

Ersättning
GoExcellent har löner enligt kollektivavtal. Motions- och massagebidrag erhålles

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Dahlqvist, HR Business Partner 08 5451 5967 rekrytering@goexcellent.com
Dan Ericsson, Arbetstagarpart för Unionen 08-501 040 00 dan.ericsson@goexcellent.com

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1536620

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: