Client Support Specialist / Kundsupport till internationella SS&

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-14

Företaget
Advent är en ledande leverantör av prisbelönat programvara och tjänster för den globala investeringshanteringsindustrin. Till sitt kundsupportteam söker de nu en Support Specialist till Stockholmskontoret. Här är du del av ett engagerat kundsupportteam som fokuserar på att erbjuda bra service för att optimera kundernas användning av Advents system.

Hos Advent uppmuntras du till att vara innovativ, professionell och fokus ligger på din personliga utvecklig. Kundsupportteamet fungerar ofta som en språngbräda till vidare karriär inom Advent's olika affärsområden, både i Sverige och internationellt. Du ges en omfattande utbildning och förväntas ta flera interna certifikat under din första tid i rollen.

Advent strävar efter att ha en positiv, internationell och utvecklande företagskultur. Här kommer du möta sammarbetsfokuserade och sociala medarbetare. Du erbjuds ett förmånligt förmånspaket, regelbunden träning och utveckling, och en stark gemenskap!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Support Specialist ger du support till användare av Advents system inom finans. Du presenterar teknisk information på ett enkelt och tydligt sätt till kunder, supportrepresentanter och chefer inom bank och finans. Du dokumenterar ärenden och lösningar i företagets CRM system och ärendesystem. I rollen kommer du i kontakt med internationella kunder, olika kulturer och språk.

Parallellt med dina uppgifter som Support Specialist utvecklar du din kunskap i Advents produkter genom de certifikat du tar.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom teknik eller finans
• Du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska.

• Erfarenhet av kundservice eller en roll med kundkontakt är meriterande
• Kunskaper i andra språk så som Norska, Danska, Isländska, Finska, Tyska, Franska, Holländska och arabiska är meriterande.

För rollen som Support Specialist ser vi att du har en kommunikativ förmåga och uppskattar att samarbeta i team. Du är bekväm med att hantera parallella ärenden och ansvarsområden samt att arbeta mot deadlines. Du har förmågan att presentera komplex teknisk information på ett pedagogiskt sätt. Du uppskattar att analysera och definiera problem, samla och analysera information samt dra slutsatser i en teknisk miljö.

Övrig information:

• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos SS&C Advent.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, kundservice, kundsupport, Advent, finans, ekonomi, specialist, internationellt, karriär, nyexaminerad, junior

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4613666

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: