Client & Solutions Manager till Stockholm/Malmö

Barona Professionals AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Vill du följa med på en tillväxtresa tillsammans med ett säljteam som karaktäriseras av höga ambitioner, teamwork och kul på jobbet? Tror du på laget före jaget och värdesätter samtidigt individuell utveckling? Har du en bakgrund kopplat till B2B-försäljning inom outsourcing av kundservicelösningar? Då kan rollen som Client Solutions Manager på Barona vara något för dig!

Som Client Solutions Manager kommer du att vara en del av ett dedikerat team som arbetar för att erbjuda innovativa och effektiva kundservicelösningar.
Du kommer att ha ansvar för att utveckla och underhålla starka relationer med både befintliga och nya kunder. Genom din expertis inom outsourcing av kundservicelösningar kommer du att vara en konsultativ partner för våra kunder och hjälpa dem att utveckla och förbättra sin kundservice.
Du kommer också att ha en central roll inom försäljning och affärsutveckling inom vårt affärsområde och kommer att arbeta för att skapa maximalt kundvärde genom effektiva strategier och kundservicelösningar. Genom att bygga starka relationer och förstå våra kunders behov kommer du att kunna erbjuda skräddarsydda lösningar som överträffar deras förväntningar.
Vi tror att passionen för att skapa långsiktiga kundrelationer med nya såväl som befintliga kunder, i kombination med viljan att driva tillväxt och innovation, kommer vara avgörande för denna roll. Om du är en ambitiös och resultatinriktad person som söker en utmanande och givande karriär inom försäljning och kundhantering så är detta rätt roll för dig.

Dina ansvarsområden:

Ansvara för att identifiera nya kunder vilket inkluderar hela säljprocessen; från att identifiera nya potentiella kunder och genomföra säljmöten, till att skapa skräddarsydda lösningsförslag, hantera förhandlingar och formulera kundavtal.


Delta i affärsutvecklingsaktiviteter, inklusive närvara vid branschevenemang och nätverka i syfte att skapa nya affärsrelationer.


Analysera befintliga kunders kundserviceverksamhet i syfte att ge strategisk vägledning och kunna rekommendera anpassade lösningar utifrån kundens behov.


Vara delaktig i att utveckla och implementera effektiva försäljningsstrategier och planer


Fungera som stöd för övriga interna team i syfte att säkerställa att produkter/tjänster levereras i tid och i enlighet med kundens behov.


Hålla sig uppdaterad om branschtrender och utvecklingar för att kunna ge värdefulla insikter och rekommendationer till våra kunder.



Kvalifikationer:

Flerårig erfarenhet från en liknande position inom försäljning och/eller affärsutveckling


Tidigare erfarenhet från arbete på/med ett call center/contact center eller outsourcingföretag inom kundservice är ett krav


Starka kommunikativa färdigheter, både skriftligt och muntligt, i svenska och engelska


Förmåga att kombinera olika produkter, tjänster och teknologier i syfte att skapa en helhetslösning som adresserar kundens specifika utmaningar, både på kort och lång sikt.


Du är proaktiv, självdriven och resultatorienterad i kombination med ett lösningsorienterat mindset


Tidigare kunskap om tekniska lösningar inom kundserviceområdet med förmåga, och intresset, att snabbt sätta sig in i nya stödsystem.



Vi erbjuder:

Möjlighet till personlig och professionell utveckling på ett företag där tillväxt står i fokus


En konkurrenskraftig fast lön + förmåner enligt kollektivavtal inklusive friskvårdsbidrag


Möjligheten att jobba i ett sammansvetsat team som präglas av engagemang tillit.


En rolig och dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa inom företaget.


Möjligheten att på sikt jobba hemifrån 2-3 dagar per vecka.



I den här rekryteringen är de personliga egenskaperna och förmågorna av största vikt. Om du tror att du har vad som krävs för att lyckas i den här rollen, ansök då med ditt CV och ett personligt brev som beskriver ditt intresse för rollen och dina färdigheter. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor, kontakta rekryterande chef Agnes Hildén på agnes.hilden@barona.se

Placeringsort: Malmö eller Stockholm enligt överenskommelse.
När: så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)

Kontakt
Agnes Hildén
agnes.hilden@barona.se

Jobbnummer
7881937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: