Chefsassistent
Adecco Sweden AB, Sundbyberg / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Sollentuna,
Ekerö eller i
hela Sverige Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco söker för kunds räkning en chefsassistent för längre uppdrag inom uthyrningsverksamheten. Kunden är en stor aktör inom dagligvaruhandeln.
Publiceringsdatum2007-12-21Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter som chefsassistent kommer att vara;
• Administrativt stöd för affärsområdets chef, såsom kalender- och mötesbokningar, rese- och hotellbokningar samt stöd till övriga i ledningsgruppen.
• Protokollföring vid ledningsgruppsmöten samt förslag på mötesstruktur och agendapunkter, ansvara för det praktiska såsom bokning av konferensrum etc.
• Hantering av affärskontrakt och konfidentiella dokument, sammanställning av månadsrapporter, PowerPoint presentationer mm.
• Hantering och uppdatering av avtal, såsom arkivering, avtalstider, avslut etc.
• Korrespondens på svenska och engelska samt ansvar för administrationen kring diverse övriga projekt.
Vem söker vi?
Vi ser dig som självständig, proaktiv, ansvarsfull och pålitlig person som håller avtal, löften och åtaganden. Handlar i överensstämmelse med egna och organisatoriska värderingar. Du har också en stor känsla för integritet och konfidentiellitet.
Du är resultatorienterad, har bra omdöme och kvalitet i fokus. Kan bibehålla lugn och kontroll/uppgiftsfokusering även när stress och press ökar. Kan ge ett stabilt intryck även i pressade situationer. Du har även lätt att snabbt byta fokus och förändra/anpassa arbetssätt och planer. Kan anpassa satta visioner och mål efter förändrade omständigheter.
UtbildningsbakgrundAvslutad gymnasieutbildning alternativt högre akademisk utbildning.
Arbetslivserfarenhet
Krav: minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
Önskvärt: 5 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Språk Data/IT
Svenska: Mycket goda kunskaper, i tal och skrift.
Engelska: Mycket goda kunskaper, i tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i MicrosoftOffice-paketets alla delar.
Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider . Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker tjänsten via följande länken :
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=486823Vid frågor kontakta Cilla Orban Adecco Sundbyberg, E-postadress:
cilla.orban@adecco.se eller tel.08-598 981 54
Välkommen att söka!
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, tillsvidare men vi tillämpar 6 månaders provanställning
Ersättningenligt avtal
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-01-20
FöretagAdecco Sweden AB, Sundbyberg
Järnvägsgatan 22
17235 Sundbyberg
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på
http://www.adecco.seKontorsadressJärnvägsgatan 22
Sundbyberg
Jobbnummer 84040
Observera att sista ansökningsdag har passerat.