Chef kundtjänsts verkstäder
Clas Ohlson AB / Ekonomichefsjobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand,
Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Referens:
Clas Ohlson är ett europeiskt detaljhandelsföretag som startade 1918 i Insjön, Dalarna, där både huvudkontor och distributionslager finns. År 1989 öppnades den första butiken utanför Dalarna, mitt i centrala Stockholm och bolaget börsnoterades 1999. Idag har Clas Ohlson över 150 butiker i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien med försäljning via distanshandel samt kontor i Kina. Målsättningen är att bli en stark europeisk detaljhandelskedja där vi hjälper våra kunder att lösa sina praktiska små problem i vardagen. Detta genom kunnig och hjälpsam personal och ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid.
Vill du vara med på vår resa?
Med ett starkt varumärke, prisbelönat butikskoncept i bagaget och en driven expansion, fortsätter vi vår resa mot en allt starkare roll som framgångsrik detaljhandelskedja inom Europa. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem genom ett brett sortiment av prisvärda produkter samt erbjuda en gedigen service utöver det vanliga. Inom Clas Ohlson har vi en gemensam värdegrund som kretsar kring handlingskraft, värme, engagemang och nytänkande - detta genomsyrar hela koncernen. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med goda karriärmöjligheter, utbildningar, konkurrenskraftiga löner och varierande arbetsuppgifter.
Antar du utmaningen?
Då vår nuvarande chef för kundtjänsts verkstäder och reparationer kommer att gå vidare till nya utmaningar inom företaget söker vi nu hans ersättare.
Tjänsten är en heltidsanställning som gäller tillsvidare.
Vår kundtjänsts huvudsakliga uppgift är dels att ge support och service till våra kunder och dels att stödja våra butiker i serviceärenden samt utbildningsmässigt hålla våra butiksmedarbetare uppdaterade inom området.
Som chef för verkstäderna ansvarar du för att leda, hantera och utveckla din avdelning med vinstansvar samt att säkerställa att avdelningen levererar enligt uppsatta mål i affärsplan och budget. Din roll innebär även att du har huvudansvaret när det gäller att uppmuntra, utveckla, motivera och inspirera medarbetarna och ge dem förutsättningar att nå högre höjder.
Är du personen vi söker?
Vi söker dig som har 3-4 års erfarenhet från en ledande roll inom kundtjänst eller liknande arbetsområde. Det är viktigt att du har en stark känsla för kundservice; du tar itu med dina arbetsuppgifter på ett positivt och snabbt sätt och arbetar för företagets och kundens bästa samt ser till att arbetsuppgifterna slutförs med hög kvalité.
Vi vill att du som söker har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Har du dessutom erfarenhet från att driva projekt ser vi detta som en merit.
Rekryteringsinformation
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha senast 13 maj.
Tillträde sker enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2012-04-27Kontaktuppgifter för detta jobbHar du några frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta kundtjänstchef, Sven-Åke Östberg, på telefonnummer 0247-445 11 eller via mail på
sven-ake.ostberg@clasohlson.se .
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClas Ohlson AB
AdressClas Ohlson AB
Personal
79385 Insjön
Jobbnummer 1227570
Observera att sista ansökningsdag har passerat.