Change Manager / Itil / Tekniker Till Cgi Bromölla
Bravura / Datajobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-01-08FöretagetCGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar.
CGI är ett team av entreprenörer. Anställda kallas för medlemmar därför att alla som börjar på CGI är med och bygger sitt eget företag som vuxit till vad de är idag. CGI har en gedigen kundkrets med spännande och välkända organisationer. Alla medlemmar får individuella utvecklingsplaner och det finns goda utvecklingsmöjligheter oavsett om du har som mål att bli specialist, generalist eller ledare. Mer information om bolaget hittar du på
www.cgi.com. Dina arbetsuppgifterI rollen som Change Manager arbetar du huvudsakligen med att hantera förändringar "Change" via ärendehanteringssystemet Remedy. Du agerar kontaktyta både internt och externt mot alla intressenter kopplade till förändringsbeställningar. Det kan således innebära kontakt med allt från CGI's kundteam, säljare och tekniker. Du ser till att alla intressenter får lämplig och snabb kommunikation gällande förändringen så att det de är medvetna och reda att anta och stödja förändringen. Därtill granskar och säkerställer du att korrekt information är ifylld i inkommande beställningar samtidigt som du sköter uppföljning och kvalitetskontroll. För att minimera risker vid Change implementeringen. Du ingår i ett team på sex personer som hanterar ärenden från många av CGI's olika teknikområden.
Kvalifikationer• Grundläggande teknisk kompetens från tidigare arbete inom helpdesk/firstline eller en mer renodlad processroll
• ITIL (Change Management)
• Kunskap om driftsrelaterade processer
• Goda kunskaper och färdigheter inom Office-paketet
• Tidigare erfarenhet av Remedy ärendehanteringssystem (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Vi ser att du har en god förmåga att lösa problem där du alltid sätter kunden i fokus och ständig för-söker hitta den bästa lösningen för varje ärende. Du har lätt för att nätverka i större organisationer och skapar på så vis goda relationer med kollegor och andra människor. För att lyckas i rollen ser vi att du har förmågan att kunna se och förstå helheten. Din känsla för struktur och noggrannhet gör att du klarar av att hantera ett högt tempo och stressiga situationer. Vi ser även att du är prestigelös och ödmjuk i att dela med dig av din kunskap och expertis.
Övrig information:
I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Buzzwords: change manager, change, management, ITIL, Remedy, helpdesk, tekniker, support, firstline, second line, CGI, Bromölla, IT, drift
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Skowronski
daniel.skowronski@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1290
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4542637
Observera att sista ansökningsdag har passerat.