Bygghemma.se söker Team Leader till After Sales
Bygghemma Sverige AB / Butikssäljarjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bygghemma Sverige AB i Oskarshamn,
Kalmar,
Linköping,
Jönköping,
Örebro eller i
hela Sverige Bygghemma Group är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden. Bolagets kultur kännetecknas av resultatfokus och stark entreprenörsanda och vi växer såväl organiskt som genom en aktiv förvärvsstrategi. För vår fortsatta tillväxt söker vi nu Team Leader till vår After Sales med placering i Malmö eller Oskarshamn.
Vad vi söker
Vi söker nu en Team Leader till vår After Sales-avdelning som har en hög servicenivå och är proaktiv och ansvarstagande. Som person är du noggrann, stresstålig och van vid högt tempo. Du ska kunna arbeta självständigt och trivas med kundkontakt. Som Team Leader kommer du att ansvara för daglig planering och arbetsfördelning om ca 15 medarbetare, vilka har i uppgift att hantera inkomna mejl och telefonsamtal från kunder på Bygghemmas kundservice/After Sales-avdelning. Ditt fokus blir att arbetsleda teamet till att utföra ett arbete med hög kvalitet och att nå uppsatta mål, men du kommer även själv deltaga i det dagliga kundservicearbetet. Som person är du driven och orädd, tycker om att ta initiativ samt har en förmåga att ständigt vara lösningsorienterad.
Du ska trivas med att alltid söka nya, bättre och effektivare svar och lösningar. Bygghemma vill ständigt förbättra servicenivån gentemot kund, genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete genom kundens ögon. Som Team Leadare skall du coacha gruppen till att ständigt höga servicenivån men även backa upp och hjälpa till då det är svåra, komplexa ärenden. Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete i ett spännande och snabbt växande företag med stora möjligheter att utvecklas.
Publiceringsdatum2017-03-24Arbetsuppgifter• Planera och fördela det dagliga arbetet
• Uppföljning av komplexa reklamations- och returärenden, hantera och följa upp dem mot kund såväl som leverantör och medarbetare
• Schemaläggning
• Utbildning av personal
Dina personliga egenskaper
Du trivs i en snabbt föränderlig miljö, är engagerad, orädd och vill ständigt lära dig mer. Vidare är du resultatorienterad, har hög integritet och tar stort ansvar för ditt arbete.
• Orädd men lyhörd och serviceinriktad
• Lätt för att förstå och lära sig nya produkter och system
• Trivs med höga prestationskrav
Om Bygghemma Group
Bygghemma Group är en ledande e-handelskoncern som erbjuder ett oöverträffat sortiment av välkända varumärken och egna varumärken inom byggvaror och heminredning. I gruppen arbetar idag cirka 500 medarbetare och omsätter drygt 3 miljarder. Bygghemma.se grundades 2006 och har expanderat till en nordisk koncern med 21 webbutiker: bygghemma.se, bygghjemme.no, byghjemme.dk, taloon.com, netrauta.fi, talotarvike.com, frishop.dk, byggshop.se, badshop.se, golvshop.se, stonefactory.se, trademax.se, trademax.no, trademax.dk, trademax.fi, chilli.se, furniturebox.se, furniturebox.no, furniturebox.dk, furniturebox.fi och kodin1.fi
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-17
Ange följande referens när du ansöker: After Sales TL 0317
FöretagBYGGHEMMA SVERIGE AB
AdressBYGGHEMMA SVERIGE AB
Postmästaregatan 18
57230 Oskarshamn
KontorsadressPostmästaregatan 18
Jobbnummer 3397270
Observera att sista ansökningsdag har passerat.