Butikssäljare och Butiksansvarig till vår nyöppnade butik i Nyköping

Würth Svenska AB / Butikssäljarjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Würth Svenska AB i Nyköping, Norrköping, Södertälje, Eskilstuna, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett globalt framgångsrikt företag med en familjär atmosfär? Würth söker nu två drivna och engagerade medarbetare till vår nya butik i Nyköping. Det ena är en Butikssäljare och det andra är en Butiksansvarig som är ytterst ansvarig för butiken.

Ditt nästa äventyr?
Vi tror att ni båda är sociala och serviceinriktade personer som gillar att vara där det händer. Ni är bra på att hålla ordning och tycker om att arbeta med människor. Älskar ni dessutom känslan av att ha koll på läget? Bra, då är ni de vi söker!

Rollen
Som både Butikssäljare och Butiksansvarig ansvarar du för att driva försäljning på butikens kundlista. Detta sker genom en kombination av försäljning på plats i butik och aktiv telefonförsäljning samt även i vissa fall på plats ute hos kunder i närområdet. Du kommer att ha en viktig roll i att utveckla och stärka kundrelationer genom regelbundna kontakter både på plats i butik och via telefon. Våra öppettider är vardagar 06:30-17:00, där du alternerar med din kollega mellan öppningar och stängningar.

Som Butikssäljare på Würth kommer du att:

• Hjälpa våra kunderatt hitta rätt produkter och lösningar som underlättar deras vardag.
• Ordna och organiseravaror och lager för att skapa en trivsam shoppingmiljö.
• Arbeta med kampanjer och lokal marknadsföringför att locka kunder.
• Hålla koll på beställningaroch leveranser för att säkerställa att hyllorna alltid är välfyllda.

Som Butiksansvarig kommer du även att ha det övergripande ansvaret för butiken, se till att allt flyter smidigt och vara avgörande för butikens framgång.

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Placeringsort: Nyköping

Fördelar med att jobba hos Würth
Vi är övertygade om att våra medarbetare är nyckeln till vår framgång. Därför erbjuder vi:

• En plats i ett globalt företagmed nästan 100,000 kollegor världen över.
• Personlig utveckling och utbildningarsom hjälper dig nå dina mål.
• Attraktiva förmånersom gör vardagen lite roligare.
• Flexibilitetoch stort eget ansvar i ditt arbete.
• En god arbetsmiljödär vi värnar om jämställdhet och mångfald.

Vem är du?
För att trivas i denna roll tror vi att du har:

• Erfarenhet av butikoch kundservice, gärna inom detaljhandeln.
• Erfarenhet av att driva försäljning via telefon och/eller i butik B2B
• En känsla för ordning och reda(vi gillar när allt är på sin plats!).
• En positiv inställning, god samarbetsförmåga och en vilja att lära och utvecklas.
• Stark kommunikationsförmågaoch tycker om att möta människor.
• Älskar att bearbeta och serva kunder samt bygga långsiktiga relationer
• Har en god systemvana och kan navigera i olika system

Meriterande

• Har relevant bransch- och produktkunskap
• Det är meriterande med tidigare erfarenhet som innesäljare.

För tjänsten som Butiksansvarig är det meriterande med ekonomisk utbildning eller liknande.

Hur ansöker du?
Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Intervjuer kommer att hållas löpande. Sista ansökningsdag är 27 augusti 2024. Din ansökan bör bestå av bifogat CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och vad du kan bidra med. Kontaktperson för tjänsten är Regionchef Sebastian Wahlgren 070-612 48 29.

• Första steget i rekryteringsprocessen är granskning av ansökningar som resulterar i ett första urval där de kandidater som går vidare kommer ges möjligheten att genomföra personlighetstest. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost



• Om du går vidare därefter kontaktar vi dig via telefon eller email för en första intervju som kan ske digitalt eller fysiskt. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost.



• I de flesta av våra rekryteringsprocesser ingår en samresa med en kollega eller en träff med en kollega som du kommer samarbeta med. Vi tar även referenser från tidigare arbetsgivare.



Varmt välkommen med din ansökan!

Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som skapar ordning och reda.

Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kundsupport i världsklass. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Würth Svenska AB (org.nr 556109-3021), https://www.wurth.se/om-wurth/att-jobba-pa-wurth/

Arbetsplats
Würth

Jobbnummer
8839242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Würth Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Würth Svenska AB: