Butiksmedarbetare till Jollyrooms uthämtningsbutik!
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Vi söker en medarbetare till vårt butiksteam som ingår i Retur- och reklamationsavdelningen. Arbetsuppgifterna är att fysiskt möta kunder och hjälpa till med returer, hämta ut deras paket samt svara på produktfrågor. Som butiksmedarbetare har du kundkontakt, hanterar gods (ibland tunga varor) och arbetar administrativt i affärssystemet SAP.
Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten. Vid väl utfört arbete finns stora möjligheter till tillsvidareanställning.
I en av våra byggnader på Tagenevägen i Hisings Kärra har vi en uthämtningsbutik som även är en butik där vi har demo-ex och fina andrasorteringsprodukter. Butiken växer och vi behöver en serviceminded person som har möjlighet att jobba 3-5 dagar i veckan. Har du även kunskap om barn- och babyprodukter och förståelse för vår målgrupp kan du vara rätt person för denna tjänst!
Vi söker dig som alltid sätter kunden i främsta rummet och som genuint gillar kundkontakten. Du vill ge förstklassig service och har en förmåga att analysera kundens behov och jobba på ett lösningsorienterat vis. Du har erfarenhet av att jobba i butik, café eller annan typ av jobb som innefattar direkt kundkontakt. Du ska kunna starta omgående och det är meriterande om du har jobbat i SAP eller annat affärs-, betalnings- eller bokningssystem tidigare. Ytterligare meriterande är kunskap om våra produkter.
Medarbetarna på Retur- och reklamationsavdelningen är positiva, ödmjuka och gillar att ha roligt på jobbet. Därför är det viktigt att även du passar in på den beskrivningen.
Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av Nordens snabbaste växande e-handelsföretag. Vi servar idag fler än 800 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.
På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Varaktighet, arbetstid
• Start: Omgående. - Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov. Vi ser ett behov på 3-5 dagar per vecka. Möjlighet finns till tillsvidareanställning på sikt. - Placering: Hisings Kärra. - Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08-17.
Publiceringsdatum2017-01-10ErsättningLön enligt vårt kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNicole Berger
nicole.berger@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Jobbnummer 3253054
Observera att sista ansökningsdag har passerat.