Butiksmedarbetare med säljansvar och administrativa uppgifter
Kruff AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kruff AB i Stockholm Arbetsbeskrivning: Butiksmedarbetare med säljansvar och administrativa uppgifter
Vi söker en engagerad och serviceinriktad person för en spännande roll som butiksmedarbetare med ansvar för försäljning, kundservice och administrativa uppgifter. I denna mångsidiga roll kommer du att arbeta i en dynamisk butiksmiljö och vara involverad i olika arbetsuppgifter för att säkerställa en smidig daglig verksamhet. Ditt arbete kommer att vara både fysiskt och kommunikativt utmanande, och vi letar efter någon som är flexibel, pålitlig och har ett starkt kundfokus.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Försäljning: Som butiksmedarbetare är du ansvarig för att möta och betjäna kunder på ett professionellt sätt. Du ska kunna erbjuda kundanpassade lösningar och produktrekommendationer. Ditt mål är att ge våra kunder en positiv och minnesvärd köpupplevelse.
Kundservice: Du kommer att hantera inkommande frågor via telefon och e-mail. Du bör kunna svara på kundförfrågningar, lösa eventuella problem och hantera klagomål på ett effektivt sätt för att säkerställa kundnöjdhet.
Leveranshantering: Du kommer att vara ansvarig för att ta emot inkommande leveranser, kontrollera varor och säkerställa att allt är i gott skick. Det krävs att du noggrant hanterar lagret och har ett öga för detaljer för att undvika eventuella felaktigheter.
Packning av varor: Som en del av teamet kommer du att ansvara för att packa om varor och förbereda dem för försäljning. Det är viktigt att vara organiserad och effektiv för att säkerställa att kunderna får sina produkter i tid och i bästa skick.
Publiceringsdatum2024-10-22Kvalifikationer• Svenska som modersmål och flytande i tal och skrift.
• Flytande kunskaper i engelska för att kunna kommunicera med internationella kunder och kollegor.
• Erfarenhet av försäljning och kundservice är meriterande.
• Utbildning inom detaljhandeln eller liknande område är en fördel, men inte ett krav.
• Goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att arbeta i team.
• Flexibilitet när det gäller arbetstider, dagtid.
• Körkort kat. B.
Om du har passion för att arbeta i en kundorienterad miljö, är strukturerad och har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, så kan detta vara en idealisk tjänst för dig. Vänligen skicka in din ansökan med ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och hur din erfarenhet matchar de krav som nämns ovan.
Vi ser fram emot att få träffa dig och välkomna dig till vårt team!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-21
Vänligen skicka din CV på e-mail: jobb@kruff.se
E-post:
jobb@kruff.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kruff AB (org.nr 559018-3694)
Flygfältsgatan 26 (
visa karta)
128 30 SKARPNÄCK
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Kruff AB
Jobbnummer 8970811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.