Butikschef till Ingelsta Kalkon i Stockholm

Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag i Stockholm, Lidingö, Upplands-Bro, Sigtuna, Trosa eller i hela Sverige

Butikschef sökes till Ingelsta Kalkons butik på Humlegårdsgatan i Stockholm

Ingelsta Kalkon produktutvecklar, producerar och säljer svenskt kalkonkött, dels genom egna butiker och dels genom dagligvaruhandeln, storhushåll och industri. Ingelsta sätter etik och djuromsorg i främsta rummet genom minutiösa krav på den egna verksamheten och genom kontroll av bakomliggande led. Detta tillsammans med det kulinariska kunnandet gör Ingelsta till det naturliga och spännande valet av kalkonprodukter för den medvetna konsumenten, både till vardag och fest. Ingelsta Kalkon skall genom nyskapande och tradition inspirera moderna och medvetna konsumenter till spännande och välsmakande matupplevelser baserat på kalkon.

Vi har 10 butiker i Sverige och söker nu en butikschef till vår butik på Humlegårdsgatan i Stockholm.

Som butikschef ansvarar du för utvecklingen och driften av butiken. Du har budget- och resultatansvar samt leder, planerar och motiverar personalen. Du är en god förebild genom ditt sätt att arbeta i butiken, är kundorienterad och både följer och implementerar Ingelstas värderingar, rutiner och policys.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• säkerställa att butiken möter Ingelstas mål om service och kundbemötande
• arbeta med att uppnå och överträffa butikens försäljnings- och lönsamhetsmål
• säkerställa butikens efterlevnad av butikskoncept
• ansvara för sortiment och varulager
• arbetsmiljöansvar i butiken
• leder, följer upp, utvecklar och utbildar medarbetare i butiken
• deltar aktivt i marknadsföringsaktiviteter i närområdet

Du är en synlig ledare som vill vara delaktig i det dagliga butiksarbetet och du har både viljan och förmågan att driva förändringsarbete. Du har förmågan att leda och entusiasmera din personal. Du är en utåtriktad och positiv person som brinner för kundservice. Du har lätt för att kommunicera budskap och förväntningar. Utöver detta ser vi gärna att du har estetisk förmåga, då du kommer att vägleda dina medarbetare vad gäller varuexponering i disk och butik.

Som person är du driftig och har god förmåga att ta egna initiativ. Du anpassar dig lätt till nya eller förändrade krav och förutsättningar. Du är en organisatör som är okomplicerad att samarbeta med. Att arbeta målstyrt med budget- och resultatansvar är inget nytt för dig. Du har goda kunskaper i officepaketet.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att leda och utveckla personal, har erfarenheter av service och kundarbete samt gärna en bakgrund inom mat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Välkommen med din ansökan som vi vill ha senast den 15 april.

Urval och intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Service Minded, Ewa Toll, 0703 422005, eller Harriet Öholm, 0705 260800.

Publiceringsdatum
2012-03-27

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
SERVICEMINDED IN SCANDINAVIA HANDELSBOLAG

Adress
SERVICEMINDED IN SCANDINAVIA HANDELSBOLAG
TEGELVIKSGATAN 61
11647 STOCKHOLM

Kontorsadress
KORNHAMNSTORG 53
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-3422005

Jobbnummer
1198509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag: