Business coordinator
Randstad AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2025-01-16
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-01-16Dina arbetsuppgifterVill du bli en del av ett framgångsrikt team där din insats verkligen gör skillnad? Vår kund söker vi en engagerad och driven administrativ koordinator till deras verksamhet i Helsingborg. Där kommer du ingå i ett mindre team och arbeta med bred administration inom tull- och logistik, orderhantering, enklare fakturering och inköpsarbete.
Vår kund är ett tillverkande bolag och medarbetarna arbetar tätt tillsammans för att leverera innovativa lösningar till deras kunder. Har du erfarenhet av administration, ett skarpt siffersinne och trivs i en roll där du får kombinera struktur, kreativitet och kundkontakt? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Uppdraget är på heltid, kontorstid måndag - fredag.
Start omgående med uppdrag i 6 månader och därefter chans till övertag hos kund.
Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Du ansöker på
www.randstad.se, innan 2025-01-31. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell,
amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Som administrativ koordinator kommer du bl.a att:
Skapa kalkyler och offerter i Excel och Word.
Administrera artiklar och order i vår kunds system.
Utföra inköpsarbete i SAP och stödja logistiken med tullfakturor och fraktdokument.
Driva kundprojekt.
Vara en viktig länk i kontakten med både befintliga och nya kunder.
Fungera som en flexibel och självgående "allt-i-allo" i en dynamisk arbetsmiljö.
KvalifikationerFör att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är:
Engagerad och stresstålig - du hanterar högt tempo utan att tumma på kvaliteten.
Serviceminded och noggrann - du har ett öga för detaljer och ser till att leverera.
En lagspelare med vinnarvilja - du bidrar till ett positivt samarbetsklimat.
Van vid administration och har god erfarenhet av Excel och Word.
Duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift, svenska och engelska.
Erfaren inom grafisk design eller produktionsmiljö - meriterande är också kunskap om logistik och frakthantering.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 9107605