Bubbleroom söker Customer Service Coordinator

Bubbleroom / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bubbleroom i Borås, Stockholm eller i hela Sverige

Consortio Fashion Group AB (CFG) är en av de ledande grupperna inom mode online i Norden, Baltikum och Östeuropa, och består av bolagen Cellbes och Bubbleroom - två bolag med starka och tydligt positionerade varumärken inom mode med kompletterande målgrupper.

CFG satsar på e-handel med modekonsumenten och hennes upplevelse i fokus, men säljer även sina egendesignade varumärken till över 250 butiker över hela Norden. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och är totalt cirka 220 medarbetare inom koncernen, med huvudkontor i Borås. Vi har direktförsäljning online i 9 länder, med kontor i fyra av dessa, och har dessutom ett sourcingkontor i Shanghai, vilket gör oss till en internationell och spännande koncern att utvecklas inom. Vidare säljer vi till flertalet andra länder internationellt, såväl direkt som genom partners.



Ditt uppdrag:
Bubbleroom befinner sig i en stark tillväxtfas, och därför söker vi nu dig som vill arbeta som Customer Service Coordinator hos oss på Bubbleroom.

Du blir en del i vårt nystartade Customer Service-team. Teamet består av två personer, och är en del i vårt marknadsteam. Hos oss är nöjda kunder det viktigaste som finns, och vi arbetar därför kontinuerligt med att skapa en ännu högre kundnöjdhet, och som Customer Service Coordinator kommer du arbeta operativt inom detta område. Arbetet innefattar både B2B och B2C. Du kommer via digitala kanaler att följa upp och bemöta våra kunders frågor och reaktioner. Du kommer vara en viktig del i vårt kontinuerliga arbete att skapa ännu nöjdare kunder, som fortsätter att vara kunder och ambassadörer till Bubbleroom. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:

- Dagligen scanna webben på kommentarer, och att på ett professionellt och positivt sätt bemöta dessa
- Proaktivt arbeta med att öka vår kundnöjdhet
- Följa och bemöta kunders kommentarer och frågor på våra webbsidor och sociala medier
- Spåra specifika försändelser eller varor
- Identifiera utvecklingsområden inom ditt område och lyfta dessa inom avdelningen och inom Bubbleroom.

Vem är du:
Vi letar efter dig som brinner för att leverera högklassig kundservice! För oss innebär det att du har en passion för våra kunder, att du alltid sätter kunden först och att du gör ditt yttersta för att överträffa kundens förväntningar. Ditt mål är att Bubbleroom ska ge våra kunder en positiv upplevelse och ett bemötande med personlig känsla, oavsett i vilket forum de möter oss. Du har lätt för för att samarbeta med andra och är kommunikativ i tal och skrift, då du kommer ha mycket kontakt med våra kunder, men även internt och med den del av vår kundtjänst som är outsourcad. Att du sprider energi och glädje runt dig gör att du blir en naturlig del av vår arbetsgrupp. Vi arbetar med tydliga mål- och resultatuppföljning och det är viktigt att du trivs med att arbeta mot mål och resultat. Eftersom vi är verksamma inom modebranschen så ser vi det som självklart att du har ett intresse för mode och trender.

Publiceringsdatum
2017-11-10

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med e-handel och inom modebranschen Du har flera års erfarenhet av att arbeta med proaktiv kundservice, gärna inom e-handel. Om du har tidigare erfarenhet av arbete inom callcenter, så ser vi det som meriterande. Både svenska och engelska används inom koncernen, så du uttrycker dig obehindrat på båda språken i tal och skrift.

Vad kan vi erbjuda?
CFG och Bubbleroom är inne i en spännande fas av tillväxt, och vårt arbete kännetecknas av våra kärnvärden mod, driv och tillsammans. Vi sitter i fräscha, ljusa lokaler i Borås. Hos oss på Consortio Fashion Group arbetar vi tillsammans för att ständigt förbättra och öka kundnöjdheten, öka trivsel och arbetsglädje för våra medarbetare samt öka försäljningen och lönsamheten för bolaget. Vill du vara med på vår spännande resa? Ansök då idag!

Ytterligare information:
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Anna Saarinen, Customer Experience Coordinator, som du når via mail: Anna.Saarinen@bubbleroom.com. Sista ansökningsdag är den 7/12, men vänta inte med din ansökan, då vi tillämpar löpande urval.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
i enlighet med kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 2017/46
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bubbleroom

Adress
Bubbleroom
Risängsgatan 4
50187 Borås

Kontorsadress
Risängsgatan 4

Jobbnummer
3795208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bubbleroom

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bubbleroom: