Brunswick Marine söker ny kollega

Autorekrytering AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Autorekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om företaget
Brunswick Marine Sweden är generalagent för Mercury, Uttern och Quicksilver i Sverige och har huvudkontor i Solna, Frösundavik. Brunswick Marine är en del av Brunswick Corporation som är ett av USA:s äldsta företag med över 3300 försäljningskontor världen. Brunswick ägs av Mercury Inc med säte i USA medan vårt europakontor är förlagt i Belgien. I Sverige består vi av 13 personer på huvudkontoret och vi är idag den ledande aktören på marknaden med ca 120 stycken återförsäljare (Mercury motorer) i landet. Vårt mål är att utvecklas och vi strävar alltid efter att ge den högsta nivån av service och tillfredställelse för ditt båtägande.

Vi söker nu en medarbetare till vår avdelning för båtteknisk kundsupport för eftermarknad med placering på vårt kontor i Frösunda. Du kommer att ingå i vårt supportteam och kommer att hantera våra båtars garantiärenden samt reservdelar och tillbehör.


Dina arbetsuppgifter
Garantiansvarig:
Du kommer huvudsakligen att arbeta med garantiärenden från återförsäljare där du ansvarar för att säkerställa våra återtagande. Du ser till att våra kunders ärenden prövas och administreras på bästa sätt, hanterar reservdelar samt återkopplar kunden i aktuella ärenden. Tjänsten innebär mycket kundkontakt och förutom den dagliga kontakten kommer du att organisera och utbilda våra återförsäljare i vår garantiprocess. Kommunikationen sker till stor del via telefon och mail vilket kräver goda kunskaper i det svenska och engelska språket.

Reservdelar och tillbehör:
I din roll kommer du också att supportera våra återförsäljare med information om priser, tillgänglighet och leverans gällande reservdelar och tillbehör. Vidare är du behjälplig vid events, båtutställningar och mediaträffar.

Denna roll har även en övergripande backuppfunktion för vår verksamhet i Norge när ordinarie person inte finns tillgänglig.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med tekniska produkter. Du är en duktig administratör som är social och pedagogisk när du arbetar. Vidare trivs du med att arbeta med kunder, du är van och duktig på att bygga relationer samt har förmågan att analysera och diagnosticera produkter för att kunna ge kunden en utmärk service. Eftersom mycket av informationen är på engelska krävs det att du förstår teknisk engelska och kan utryckta dig väl i tal och skrift. Meriterande är om du har kunnande och intresse för båtar.

Hos oss på Brunswick erbjuds du en spännande roll där du får arbeta med den ledande marina aktören. Du ingår i ett företag som verkar världen över och du kommer att vara en viktig spelare i vår strävan efter att alltid vara marknadsledande.

I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Jens Ström, 08- 409 144 46 eller jens.strom@autorekrytering.se. Intervjuer sker löpande så skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-09

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 3106
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jens Ström 08-409 144 46

Företag
Autorekrytering AB

Adress
Autorekrytering AB
Strandbergsgatan 31, 3tr
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 31, 3tr

Jobbnummer
3740593

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Autorekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Autorekrytering AB: