Brandskyddsföreningen söker medarbetare till Andra linjens kunds

Brandskyddsföreningens service AB / Backofficejobb / Stockholm
2020-01-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Brandskyddsföreningen söker medarbetare till Andra linjens kunds" (publicerad 2020-01-29) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brandskyddsföreningens service AB i Stockholm

Har du erfarenhet av att arbeta med kundrelationer, kvalificerad kundadministration och att utveckla, förbättra och dokumentera arbetsprocesser?

Vill du arbeta i nära samverkan med kunder, i en samhällsnyttig organisation och bidra till ett brandsäkrare Sverige? Då kan detta vara ett jobb för dig.

Andra linjens kundsupport hanterar frågeställningar från kunder och andra intressenter som är komplexa och kräver fördjupad analys och djup kunskap i ämnet.

Rollen är inriktad mot Brandskyddsföreningens Restvärderäddningsverksamhet (RVR).

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
I rollen kommer du bland annat:

• Handlägga och utreda komplexa ärenden
• Utveckla arbetsprocesser samt ta fram, utveckla och dokumentera processbeskrivningar
• Ansvara för att ta fram nya rutinbeskrivningar, styr- och stöddokument för verksamheten, samt ansvara för att befintliga dokument är uppdaterade och aktuella
• Ge support till externa användare i våra IT-system
• Granska och utreda rapporter och leverantörsfakturor

Vi söker dig som har:
• Avslutad gymnasial utbildning med högskolebehörighet gärna med inriktning mot ekonomi/juridik/IT
• 3-5 års arbetslivserfarenhet i liknande roll
• Erfarenhet från tjänsteproducerande företag- /verksamhet eller service.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Erfarenhet av arbete med olika IT-verktyg

Det är meriterande om du har:

• Eftergymnasial utbildning såsom yrkeshögskola eller högskola
• Dokumenterad kunskap i NetSuite
• Erfarenhet av att arbeta i projektform
• Erfarenhet av analytiskt kvalitetsförbättrande arbete
• Erfarenhet av försäkringsbranschen

Vi erbjuder:
• Arbete i en dynamisk organisation med en tydlig vision och värderingar
• En inkluderande atmosfär
• Möjlighet att påverka rollens innehåll, då den är nyinrättad

Vid frågor kontakta Eva Hamrefors, Kundsupportchef.

eva.hamrefors@brandskyddsforeningen.se

Sista ansökningsdag är 2020-01-28. Vi ser fram emot din ansökan!

Brandskyddsföreningen är en allmännyttig ideell förening som arbetar för ett brandsäkrare Sverige. Brandskyddsföreningen är ett ledande kunskapscentrum som ökar framtidens brandsäkerhet och minskar samhällets skadekostnader. Brandskyddsföreningen driver verksamhet inom bland annat utbildning, förlag, besiktning, restvärderäddning, brand- och säkerhetscertifiering samt brandforskning.

https://www.brandskyddsforeningen.se/) www.brandskyddsforeningen.se (http://www.brandskyddsforeningen.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-01-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Brandskyddsföreningens Service AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brandskyddsföreningens Service AB (org.nr 556114-9617), http://www.brandskyddsforeningen.se

Arbetsplats
Brandskyddsföreningen

Jobbnummer
5063529

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brandskyddsföreningens service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brandskyddsföreningens service AB: