Bli en framgångsrik helpdesktekniker hos vår kund Hewlett-Packar
Elan IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
2008-09-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bli en framgångsrik helpdesktekniker hos vår kund Hewlett-Packar" (publicerad 2010-02-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elan IT i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Sigtuna eller i
hela Sverige Tag möjligheten att söka dig till Sveriges största Service Desk hos vår kund Hewlett-Packard i Älvsjö. Vi garanterar dig utmaningar och möjligheten att utvecklas tillsammans med oss på Elan.
Publiceringsdatum2008-09-05Dina arbetsuppgifterTjänsten avser en tillsvidareanställning som konsult hos Elan med placering hos vår kund Hewlett-Packard.
Rollen innefattar att ge support till användare via telefon och med hjälp av fjärrstödsverktyg. Därtill kommer också ärendehantering, felsökning och uppföljning och återkoppling till användare. Du kommer att arbeta med felavhjälpning, eskalering till specialistfunktioner samt administration av användare och rättigheter i nätverket via fjärrstödsverktyg.
Vem är du?
Vi söker dig som är mycket serviceinriktad och har ett starkt driv i din personlighet. Du är en engagerad lyssnare som ser möjligheter i stället för problem. Du är självständig och har lätt för att ta kontakt med både kunder och kollegor. Du behöver också ha en administrativ och organisatorisk förmåga.
I grunden besitter du en IT-kompetens inom klient och applikationer vilket gör att du har kunskap om de senaste versionerna av Windows klientoperativ och Office.
Du bör också ha några års erfarenhet inom något serviceyrke och tycka om att ge det â€?lilla extraâ€?. Arbetstempot är emellanåt högt och därför krävs en god förmåga för prioritering och känsla för pedagogik.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Så ansöker duAnsökan till tjänsten som framgångsrik helpdesktekniker sker genom att du registrerar dig på
www.elanit.se och kopplar din ansökan till tjänsten eller så märker du ansökan "hewlett packard" och skickar den till
carolina.eskengren@elanit.se . Eventuella frågor besvaras av konsultrekryterare Carolina Eskengren via e-post
carolina.eskengren@elanit.se eller på telefon 08-508 954 07.
Om Elan
Elan är världens största konsult- och bemanningsföretag inom IT. En One-Stop-Shop med störst tillgång på IT-kompetens - allt under ett och samma tak. Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, IT-ledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur. En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning.
Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %. Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över. I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Skövde, Växjö och Sundsvall med totalt 900 medarbetare.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-29
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCarolina Eskengren
FöretagElan IT
AdressElan IT
Jobbnummer 304348
Observera att sista ansökningsdag har passerat.