Bemanningspersonal

Inspira AB / Receptionistjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass
som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.


Beskrivning av tjänsten

På uppdrag av vår kund söker vi nu en prestigelös, kontorsansvarig receptionist som vill arbeta brett med service och administration. Du kommer tillsammans med din kollega ansvara för att receptionen fungerar på bästa möjliga sätt genom att ge service till besökare och internt anställda.

Du kommer att vara ansiktet utåt, ta emot besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, samt ansvara för tillsyn och skötsel av pentry, konferens och allmänna ytor. Ärenden kan vara av blandad karaktär då både privatpersoner och företag hör av sig och för att passa i rollen är det viktigt att du har en välkomnande och hjälpsam attityd och ett professionellt förhållningssätt i alla situationer.

För rätt person kan rollen på sikt komma att innefatta mer kvalificerad administration.


Publiceringsdatum
2016-12-19

Kvalifikationer
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (erfarenhet som receptionist, kontorsassistent, administratör eller motsvarande). Vi tror att du brinner för serviceyrket!

Vi söker dig som är serviceminded och som alltid sätter kunden först. Du gillar att ge god service, är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Du tar egna initiativ och ser lösningar där problem uppstår. Du är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras samt har en god organisatorisk förmåga. Du ska vara noggrann och administrativt lagd. God datorvana och erfarenhet av växelsystem krävs för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen.

Skicka in din ansökan idag!

Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Inspira men kommer att vara placerad hos vår kund. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg, kom ihåg att bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse (vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning) Kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adam Rosell adam.rosell@inspira.se 073-075 16 80

Företag
Inspira AB

Adress
Inspira AB
Hangövägen 19
11541 Stockholm

Kontorsadress
Hangövägen 19

Jobbnummer
3222108

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: