Bemannia söker Chefsassistent till kund i centrala Göteborg
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Bemannia söker Dig som är strukturerad och ordningssam och gillar att arbeta med administration. Du trivs i en roll där du med god service och ordningsinne kan ge stöd till olika delar i verksamheten.
Du kommer att vara ett stöd till chefer och medarbetare i administrativa och enklare ekonomiska frågor. Vi letar efter dig som kan börja omgående.
Välkommen in med din ansökan idag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
• Stöd vid budget- och uppföljningsarbete, sammanställning och uppföljning av viss statistik och rapporter
• Administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt
• Stöd vid användande av IT-hjälpmedel
• Stöd i fakturahanteringen inom ett eller flera kostnadsställen innebärande distribution av fakturor, hjälp för konteringar samt bevakning av att kostnadsställets fakturor kontrollattesteras och beslutsattesteras i tid.
Lägsta kompetenskrav
Allmän gymnasiekompetens
God datorvana
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Vara empatisk och kunna kommunicera
Meriterande om du arbetat inom den offentliga sektorn
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Chefsassistent, Göteborg"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
40 timmar i veckan Till årsskiftet med chans till förlängning
Publiceringsdatum2016-10-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-04
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmily Higgins
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3117447
Observera att sista ansökningsdag har passerat.