Backoffice agenter sökes för uppdrag placerat hos kund i Stockho
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backoffice agenter sökes för uppdrag placerat hos kund i Stockho" (publicerad 2016-10-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Till vår uppdragsgivare, som är en av de största inom världens största serviceföretag - Sodexo, söker Webhelp Nordic två backoffice agenter. Arbetet består av att arbeta med Sodexo Benefit and Rewards Services. Sodexos affärsområde kring lunchförmånskort med ca 80 000 användare och med ca 50 000 anslutna leverantörer nationellt och globalt. Det primära rollinnehållet handlar om att ge förstaklassig service till alla våra befintliga kunder.
Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs och utbildning för att lyckas att göra ett bra arbete.
Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål.
Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är viktiga parametrar och du skall vara lyhörd för kundens behov och se kundens problem som en utmaning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av resultatfokus. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder.
Du kommer arbeta i kundens lokaler på Kungsgatan i Stockholm och hyras ut på konsultbasis, inledningsvis fram till den 31 mars 2017 med möjlig förlängning då vårt samarbete med Sodexo avses fördjupas över tid.
Du förväntas ha följande grundläggande kompetenser;
• Fyllt 18 år, önskvärt är en mogen äldre profil så din övre ålder är irrelevant
• Kan bra svenska och engelska, såväl verbal som skriftlig
• God datorvana
• Gilla ett högt tempo
• Ha ett brinnande intresse för kunden, deras samarbetspartners samt slutkunder.
• Att vara en del av gruppen och bidra med din positiva drivkraft och framåtanda
Vi ställer krav på följande kompetenser;
• Kunskaper i Microsoft Office med särskilt goda kunskaper i Excel
• Hög Inlärningsförmågan
• Anpassningsförmåga
• Kundinriktning
• Problemlösningförmåga
Meriterande erfarenheter är;
• Tidigare dokumenterad erfarenhet av backoffice & analys
• Erfarenhet av SalesForce.com
• Hantering av- och Systemadministration i egenutvecklade och befintliga system (prenumerationssystem, kampanjhanteringsverktyg, orderhantering, kundserviceplattform).
• Arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet inom området försäljning
Det är din personlighet och attityd som är avgörande, du får gärna ha lite "skinn på näsan".
För att vara aktuell för tjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur detta kommer att beställas i samband med eventuell intervju.
Vad erbjuder vi?
• Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
Webhelp Nordic's Värdeord
Webhelp Nordics värdeord är: Lead, Learn, Share.
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Webhelp Nordic's löfte till dig
Hos Webhelp Nordic lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;
Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen måste du ha gjort testet.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.
Region
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Arbetstiden är förlagd mån-fre 8:00-17:00
Tillsättning: Omgående
Anställningsformen är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning.
Lön / Förmåner
Lön enligt vårt kollektivavtal med Unionen
Friskvårds - och motionsbidrag
Varaktighet, arbetstid
Mellan 08:00-17:00 måndag-fredag Tillsvidare 100 %, 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2016-09-26ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFilippa Larsson
filippa.larsson@goexcellent.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3068051
Observera att sista ansökningsdag har passerat.