B2B-support med kunskap i nordiskt språk samt teknikintresse.
Bemanningsstyrkan AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik och vi söker nu agenter till en avdelning som sköter teknisk support till de nordisktalande supportfunktionerna.
Vi söker just nu medarbetare till den norska delen av teamet, du ska också vara flytande i svenska. Då supporten både utförs muntligt och skriftligt så måste du vara mycket duktig både på det talade och skrivna språket. Uppdragsgivarens koncernspråk är engelska så även detta måste du kunna muntligt och skriftligt.
Alla våra agenter (svenska, norska, danska, finska) och vårt VoC-team arbetar tillsammans för att leverera en utmärkt support och service till sina kunder. De svenska, norska, danska och finska teamen jobbar med teknisk support medan VoC är specialiserat mot reklamationsärenden.
Publiceringsdatum2015-08-20Dina arbetsuppgifterVoC möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VoC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VoC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VoC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.
ProfilMycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska, engelska och ytterligare minst ett nordiskt språk.
Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
Empatiskt och pedagogiskt.
Tekniskt intresserad av IT och Telekom produkter.
Erfaren användare av Officeprogrammen.
Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
Callcentervana.
Förmåga att förstå och felhjälpa kunder via telefon eller mail.
Minst gymnasial utbildning.
Vi ska tillsätta flera tjänster och vi kommer att hålla intervjuer löpande.
Skicka din ansökan direkt till
therese@bemanningsstyrkan.se , bifoga cv och personligt brev samt ett löneanspråk.
Välkommen med din ansökan! / Therese
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 199
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Barvell Rappel
therese@bemanningsstyrkan.seFöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2397452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.