Avanzera söker kvalificerad leverantörsreskontra-ekonom

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker för kunds räkning en kvalificerad ekonomiassistent som har god erfarenhet av leverantörsreskontra. Tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person och löper i minst ett år. Arbetstiden är heltid. Vi söker dig med kunskap i alla moment inom leverantörsreskontran och motiveras av att arbeta med processen, se efter förbättringsområden med eget ansvar.

Arbetsuppgifter:
Placering: Kista.

Du får möjlighet att komma till ett bolag i förändringsfas. Vår kund genomför byte av ekonomisystem och leverantörsfakturahanteringssystem. Eftersom det sker successivt, så måste personen vi söker vara flexibel att arbeta i olika system och med olika rutiner för bolagen.

Vid eventuella förvärv blir din uppgift att implementera dessa bolag i leverantörsreskontran. Det innebär alla de vanligast förekommande momenten, från ankomstregistrering till hantering av bankfiler till balanskontoavstämningar inför bokslut.

En betydande del av rollen är att se över den nuvarande processen, och vara delaktig proaktivt i att sätta upp nya processer och göra ett förändrings-/förbättringsarbete. Målet är en effektiv, modern och serviceorienterad leverantörsreskontra.


Din bakgrund:
För att bli aktuell kandidat för denna tjänst så måste du arbetat med leverantörsreskontra i medelstort bolag. Du har god insyn i hur alla moment hänger ihop och drivs av att arbeta med effektivisering och förbättring.

Du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska då moderbolaget sitter i Finland och kommunikation med dem kan ske på engelska.

Du får gärna precis som vår kund tycka om fyrfotade vänner på kontoret.

Vi på Avanzera erbjuder våra konsulter tillsvidareanställning med månadslön. Vi har kollektivavtal och naturligtvis erbjuder vi våra anställda friskvårdsbidrag. Vi hoppas att du vill bli vår nya kollega!

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar på tfn 070-090 54 92. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Hjärtligt välkommen med din ansökan.



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 955
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3663427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: