Avanzera söker en ekonom med administrativ förmåga, konsultrekry
Avanzera AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Är du ekonom och söker ett arbete där du får möjlighet att kombinera ekonomi och administration? Då är rollen som ekonom hos vår kund en tjänst för dig! Vi söker dig som vill arbeta i en mindre organisation med åtta anställda där du har helhetsansvaret för ekonomin (ca 40% av arbetstiden). Resterande tid arbetar du med administrativa arbetsuppgifter.
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning på heltid som ekonomikonsult via Avanzera. Detta uppdrag är planerat att börja så snart som möjligt för att efter sex månader övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.
Placering: centrala Stockholm
Arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontrahantering
• In- och utbetalningar
• Löpande bokföring
• Månadsrapportering
• Årsbokslut
• Lönehantering för kontorets åtta anställda
• Budget- och prognosarbete
• Hantering av medlemsärenden och diverse andra administrativa arbetsuppgifter
Din bakgrund:
I den här tjänsten kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter, det kan vara allt från att hämta posten och kontera reseräkningar till att göra månadsrapporten. Den här rollen passar dig som tycker om att arbeta självständigt med egna ansvarsområden, "från ax till limpa", med allt vad det innebär. Vi söker därför dig med tidigare arbetslivserfarenhet av löpande bokföring och lönehantering, gärna från mindre bolag.
Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med mycket kontaktytor. Du är en ansvarstagande person som levererar i tid och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt.
Arbetstiden kan vara mellan 40 -100%. Skriv gärna i din ansökan om du önskar arbeta hel eller deltid.
Ansökan
Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller
iren.sayar@avanzera.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-16
Ange följande referens när du ansöker: 907
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIren Sayar
iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3456310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.