Assistent till globalt företag!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-04-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till globalt företag!" (publicerad 2015-05-11) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en kommunikativ person med erfarenhet av att arbeta med förbättringsåtgärder? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund i centrala Stockholm! Uppdraget startar omgående och sträcker sig 1 år framöver.
Hur ser din arbetsdag ut?
I dina arbetsuppgifter som Assistent kommer du att arbeta med ett spektrum av olika administrativa uppgifter, allt från att hjälpa till att planera in möten/dagordningar till att leda och samordna projekt och evenemang. Vidare kommer du att hantera budgetar, samordna deltagare till konferenser, resor, intervjuer och evenemang. I rollen ingår även att organisera teambuilding-aktiviteter för kontor och team i organisationen. Som Assistent kommer du dessutom att vara ett stöd för nya medarbetare och organisera deras ankomst samt se till att de får tillgång till den information som behövs.
Vem trivs här?
Det här är uppdraget för dig som är organiserad, energisk och som effektivt kan kommunicera med alla nivåer i organisationen. Som Assistent tror vi att du är självgående och har förmågan att ta initiativ till förbättringar i processer. Här kommer din starka kommunikativa sida fram och din förmåga att samarbeta med människor kommer väl till pass. Arbetet som Assistent kräver att du som person är analyserande och kan förutse behov hos dina chefer, gruppmedlemmar och i projekt. Låter detta som något som stämmer in på dig? Sök då redan idag!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och är tänkt att pågå tolv månader framåt. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående tjänsten kontakta rekryteringsansvariga Tove Bohlin på tel: 08- 598 908 09
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-04-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktTove Bohlin
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2251338
Observera att sista ansökningsdag har passerat.