Assistent till en erkänd advokatbyrå
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2017-10-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till en erkänd advokatbyrå" (publicerad 2017-10-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en assistent till vår kund som är en advokatbyrå. Det är en mycket erkänd och etablerad advokatbyrå som har kontor i moderna lokaler centralt i Stockholm. Detta är en direktrekrytering och tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.30-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående. Som assistent kommer du med professionell support att avlasta byråns jurister med olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta som en del av ett mellanstort assistentteam och du kommer att ha daglig kontakt med dina kollegor på de övriga kontoren. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella assistentuppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Stor del av den information du hanterar är konfidentiell och därav stor vikt att denna hanteras korrekt och diskret.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten
• Upprätta och korrekturläsa dokument
• Arrangera middagar, event samt logistik kring konferenser med mera
• Förbereda material och presentationer inför klientmöten
• Ansvara för att klientregistret är uppdaterat
• Hjälpa till med fakturering och kvittohantering
• Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat som assistent eller sekreterare i minst ett par år
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter
Det är meriterande om:
• Du har tidigare arbetat inom en liknande bransch
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat. Du är van att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-10-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3734164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.