Assistent/Koordinator till Försäljningsavdelningen på Oscar Prop

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client
Oscar Properties är ett av Sveriges mest nytänkande fastighetsbolag. Med hjälp av de främsta arkitekterna, stor passion och en serviceorienterad organisation skapar de moderna bostäder med känsla. Under de verksamma åren har de sammanlagt byggt 500 bostäder och ytterligare ca. 1500 stycken ligger på ritbordet. Oscar Properties är ett ungt företag (med start 2004), vilket de ser som en styrka och grogrund för ytterligare expansion såväl som en förutsättning för att även i framtiden vara en kreativ injektion på den svenska marknaden.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Rollen som Assistent/Koordinator till Försäljningsavdelningen innebär att assistera Försäljningschefen med diverse sysslor. Du besvarar kundernas frågor samt löser de problem som uppstår i samband med försäljning och tillträden. Detta gör att du behöver vara väl insatt i allt som rör fastigheterna. Du kommer att vara i kontakt med byggbolaget samt mäklarfirmor för att kunna hjälpa kunden på bästa sätt.

Vidare kommer du att uppdatera kundregister och skicka ut nyhetsbrev. Vid säljstart kommer du att vara med i planerandet av denna och finnas på plats och agera visningsvärd/värdinna. I tjänsten ingår det även att gå ärenden och vara behjälplig där det behövs, upprätta säljstatisk, ta fram säljunderlag, administration etc. Du ansvarar för allt som rör eftermarknad och stöttar våra kunder i allt som sker efter att affären är klar.

Din profil / Your profile
Du har tidigare arbetat några år som Assistent eller Koordinator, förslagsvis inom bygg/mäklarbranschen. Du brinner för service och människor och ser till att ge bästa möjliga service. Du är en problemlösare som är professionell samt glad och positiv. Vidare har du skinn på näsan och har inte några problem att säga nej.

För att klara rollen behöver du ha ordning och reda, vara prestigelös och med glädje ta dig an både stora och små uppgifter. Du vågar ta plats samt har lätt att bygga kontaktnät. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet och specifikt i Excel. Du behärskar obehindrat engelska och svenska både i tal och skrift.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning och skall tillsättas i september. Låter detta som en intressant tjänst för dig? Tveka inte att söka redan idag.

Publiceringsdatum
2012-08-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-07
Ange följande referens när du ansöker: 483
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Bertilsson, ida.bertilsson@inhouse.se
Josefin Thörnert, josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1323217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: