Assistent/Koordinator, BoDAB
Addilon AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addilon AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du skicklig på att koordinera och ansvara för det löpande arbetet inom administration, ekonomihantering och service? Lockas du av att bidra till renare stadskärnor och trevligare boendemiljöer genom innovativ miljöteknikutveckling för ett hållbart samhälle? Ja, sök den här tjänsten som Assistent/Koordinator till BoDAB!
Publiceringsdatum2019-10-28Om tjänstenDu erbjuds en anställning på halvtid (50%) under 6 månader hos Addilon där du arbetar som konsult hos BoDAB. Du blir en synnerligen viktig kugge i BoDABs tillväxtresa. I den här nyinrättade tjänsten arbetar du i nära samarbete med Affärsområdeschefen med att implementera nya arbetssätt och bredda utbudet av tjänster till såväl gamla som nya kunder. Du har en bred administrativ roll med fokus på: löpande administration, ekonomihantering och service/dialog med kunder och leverantörer. Din arbetsplats är i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Om samarbetet fungerar väl erbjuds du en tillsvidareanställning hos BoDAB efter 6 månader.
Dina arbetsuppgifter• Ansvara för att kalla till styrelsemöten, skriva mötesprotokoll och protokollutskick till styrelse och medlemmar
• Delta i budgetarbete för bolagets kunder
• Delta i förberedande arbete inför kunders årsbokslut
• Löpande fakturahantering
• Löpande dialog med kunder och leverantörer
BakgrundVi söker dig med några års erfarenhet av löpande administration, ekonomihantering och budgetarbete. Du stortrivs i en snabbrörlig miljö med stor utvecklingspotential. Du är van att ha varierande arbetsuppgifter med många kontaktytor både internt och externt och där du bidrar med din fingertoppskänsla för service och kundnöjdhet. För att lyckas i rollen talar och skriver du svenska obehindrat och du är bra på att organisera din tid för att alltid kunna leverera till ibland tighta deadlines. Du är också en van användare av Officepaketet och om du har arbetat i ekonomisystemet Fortnox är det meriterande.
Då det här är en ny roll är det extra viktigt att du motiveras av att skapa struktur och att du som person är noggrann, ordningsam och att du stortrivs att arbeta såväl självständigt som i nära samarbete med teamet.
Om företagetMiljöteknikbolaget BoDAB AB arbetar för ett hållbart samhälle genom att ansvara för drift, skötsel, ekonomi och administration av sopsugsanläggningar i Stockholm. BoDAB är ett dotterbolag till Envac som har 35 kontor i 22 länder och som ingår i Stena.
Så ansöker duVi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 8.30-10.00, 010-207 01 50, menyval 1.
Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Helsingfors och Chicago.
Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.
Sökord: administration, löpande administrativt arbete, ekonomihantering, budgetarbete, Envac, miljöteknik, hållbart samhälle, service, kundnöjdhet, Stockholm, Hammarby Sjöstad
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAddilon AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Addilon AB (org.nr 556805-1147),
http://www.addilon.se Jobbnummer 4854139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.