Assistent/Koordinator, BoDAB

Addilon AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addilon AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du skicklig på att koordinera och ansvara för det löpande arbetet inom administration, ekonomihantering och service? Lockas du av att bidra till renare stadskärnor och trevligare boendemiljöer genom innovativ miljöteknikutveckling för ett hållbart samhälle? Ja, sök den här tjänsten som Assistent/Koordinator till BoDAB!

Publiceringsdatum
2019-10-28

Om tjänsten
Du erbjuds en anställning på halvtid (50%) under 6 månader hos Addilon där du arbetar som konsult hos BoDAB. Du blir en synnerligen viktig kugge i BoDABs tillväxtresa. I den här nyinrättade tjänsten arbetar du i nära samarbete med Affärsområdeschefen med att implementera nya arbetssätt och bredda utbudet av tjänster till såväl gamla som nya kunder. Du har en bred administrativ roll med fokus på: löpande administration, ekonomihantering och service/dialog med kunder och leverantörer. Din arbetsplats är i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Om samarbetet fungerar väl erbjuds du en tillsvidareanställning hos BoDAB efter 6 månader.

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för att kalla till styrelsemöten, skriva mötesprotokoll och protokollutskick till styrelse och medlemmar
• Delta i budgetarbete för bolagets kunder
• Delta i förberedande arbete inför kunders årsbokslut
• Löpande fakturahantering
• Löpande dialog med kunder och leverantörer

Bakgrund
Vi söker dig med några års erfarenhet av löpande administration, ekonomihantering och budgetarbete. Du stortrivs i en snabbrörlig miljö med stor utvecklingspotential. Du är van att ha varierande arbetsuppgifter med många kontaktytor både internt och externt och där du bidrar med din fingertoppskänsla för service och kundnöjdhet. För att lyckas i rollen talar och skriver du svenska obehindrat och du är bra på att organisera din tid för att alltid kunna leverera till ibland tighta deadlines. Du är också en van användare av Officepaketet och om du har arbetat i ekonomisystemet Fortnox är det meriterande.

Då det här är en ny roll är det extra viktigt att du motiveras av att skapa struktur och att du som person är noggrann, ordningsam och att du stortrivs att arbeta såväl självständigt som i nära samarbete med teamet.

Om företaget
Miljöteknikbolaget BoDAB AB arbetar för ett hållbart samhälle genom att ansvara för drift, skötsel, ekonomi och administration av sopsugsanläggningar i Stockholm. BoDAB är ett dotterbolag till Envac som har 35 kontor i 22 länder och som ingår i Stena.

Så ansöker du
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 8.30-10.00, 010-207 01 50, menyval 1.

Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Helsingfors och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sökord: administration, löpande administrativt arbete, ekonomihantering, budgetarbete, Envac, miljöteknik, hållbart samhälle, service, kundnöjdhet, Stockholm, Hammarby Sjöstad

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Addilon AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Addilon AB (org.nr 556805-1147), http://www.addilon.se

Jobbnummer
4854139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addilon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addilon AB: