Assistant Legal and Compliance till Novartis

First Reserve AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Reserve AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

REKRYTERINGSTRÄFF ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY
28 APRIL KL. 10.30-11.30
Tunnelgatan 3, (T-bana Hötorget)
Ta med CV och förbered dig på en kortare intervju.

Publiceringsdatum
2015-04-23

Beskrivning av verksamheten
Novartis AG är ett av världens ledande läkemedelsföretag och erbjuder medicin för att bota sjukdomar och främja människors hälsa och välmående. Vårt mål är att upptäcka, utveckla och marknadsföra innovativa läkemedel för att behandla patienter, minska lidande och öka människors livskvalitet.
Novartis är det enda företag som har en ledande position inom både originalläkemedel och generika. Läs mer om Novartis på www.novartis.se

Trivs du i rollen som administratör och vill jobba i ett internationellt företag där du blir spindeln i nätet? Vi erbjuder en stimulerande tjänst som assistent på ett innovativt och internationellt ledande företag i läkemedelsbranschen.
Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 10-12 mån med start i slutet på maj.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer främst att assistera avdelningen för Legal and Compliance (som består av 6 personer utspridda i Norden) med dagliga administrativa uppgifter så som mötesbokningar, protokoll, reseräkningar, avtalshantering, uppdatering i system, samarbetsavtal med patientorganisationer med mera. I tjänsten ingår också att vara superuser för flera av de administrativa systemen vilket innebär både support för användare och IT-stöd. En del av arbetsuppgifterna innebär formulering av texter och material på främst engelska.

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig - en noggrann och proaktiv assistent som trivs både med rutinuppgifter och mer kvalificerat administrativt stöd.
Som person är du ansvarsfull med en positiv attityd. Du är flexibel och förändringsbenägen och trivs i en roll där du ansvarar för det administrativa stödet till avdelningen.
Du har en hög servicekänsla och är hjälpsam. Du arbetar proaktivt och har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och löser på eget initiativ problem som kan uppstå i det dagliga arbetet.
Vi tror att du har några års erfarenhet från en liknande administrativ tjänst sedan tidigare. Det är meriterande med erfarenhet från läkemedelsbranschen. Du har mycket god datavana, lätt för att lära dig nya system och har arbetat i Sharepoint sedan tidigare. Du är flytande i engelska.

Är du den person vi söker? Då ser vi fram emot att få ta del av ditt CV och ditt personliga brev. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar. Oavsett din ålder, bakgrund, kön, religion, etnicitet, funktionsnedsättning eller sexuell läggning är du därför välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
e.ö

Tillträde
Slutet maj månad

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-13
Vill du veta mer om tjänsten kan du ringa Jessica Colbro på First Reserve AB, hon nås på telefon 08-705 80 67.
Välkommen med din ansökan!
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Colbro 08-705 80 67.

Företag
First Reserve AB

Adress
First Reserve AB
Box 1557
17129 SOLNA

Kontorsadress
Ekensbergsvägen 117

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-230240
Faxnummer: 08-279125
E-postadress: info@firstreserve.se

Jobbnummer
2263415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Reserve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Reserve AB: