Är du en servicestjärna ut i fingerspetsarna?

Hotelspecials Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du en servicestjärna ut i fingerspetsarna?" (publicerad 2022-08-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hotelspecials Sverige AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Vi behöver förstärkning till vår kundtjänstavdelning!
I din roll kommer du att arbeta med att ge snabb och professionell service till våra kunder främst genom telefon och e-post. Du kommer vara en personlig rådgivare och vägleda våra gäster till rätt erbjudanden som passar deras behov. Du kommer administrera bokningar i form av datumändringar, tillägg av barn/husdjur samt hantera avbokningar. Utöver administration av befintliga bokningar kommer du även hantera större gruppförfrågningar samt klagomål för vistelser som varit. I din roll kommer du bland annat ha daglig kontakt med de hotell vi samarbetar med samt de som internt är ansvariga för varje hotell. Problemlösning kommer vara en del av ditt dagliga arbete och vi ser gärna att sökande tar egna initiativ, är självgående samtidigt som man arbetar bra i team och driver på utvecklingen av avdelningen samt interna processer.

OM DIG
Våra gästers resa börjar med vårt bemötande!
Vi söker dig som har en passion för service och som trivs i rollen med mycket kundkontakt. Du är en glädjespridare som genom ditt bemötande och attityd inspirerar gäster såväl som kollegor i ditt dagliga arbete. Du firar gärna ett bra samtal med en high five och bjussar på ett och annat skämt vid kaffemaskinen. Vi jobbar med människors förväntningar och det är därför viktigt att du är van vid att ta stort eget ansvar och är noggrann i ditt arbete. Vi ser självklart att du har datorvana samt talar och skriver flytande svenska och engelska. Det är meriterande om du snakker norsk och taler dansk för att ge våra skandinaviska gäster bästa möjliga service. Har du tidigare erfarenhet av hotell- eller servicebranschen värdesätts det högt!

OM FÖRETAGET
År 2005 startade norrlänningen Fredrik Jansson HotelSpecials.se med målet att skapa en bokningssajt i världsklass med fokus på fritidsresenären. Via www.hotelspecials.se förmedlar vi specialerbjudanden och weekendpaket på hotell till Skandinaviens populäraste resmål och städer. Från år 2013 finns även HotelSpecials.no och Hotelspecials.dk. HotelSpecials strävar efter att skapa den perfekta vistelsen för fritidsresenären genom att förse hen med det bästa alternativet för deras vistelse med mer värde för pengarna.

ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Anställningen är en behovsanställning / timanställning som är till för att täcka upp när ordinarie personal har semester. Heltid i cirka 4 veckor under vår högsäsong (v.27-32) där arbetstiderna är mån-fre 8-17. Kontoret är beläget i Gamla Stan i Stockholm. Utbildning i kundservice, rutiner och system sker på plats.

Publiceringsdatum
2021-03-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-18

Adress
Hotelspecials Sverige AB
Själagårdsgatan 7-9
11131 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst 2021 Stockholm".

Arbetsgivare
Hotelspecials Sverige AB (org.nr 556684-7512)
Själagårdsgatan 7-9 (visa karta)
111 31  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: jobb@hotelspecials.se

Arbetsplats
HotelSpecials

Jobbnummer
5649398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hotelspecials Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hotelspecials Sverige AB: