Är du en positiv och social person som vill utvecklas inom kommu
Amga AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Strävar du efter personlig utveckling och har ett genuint intresse för människor? Ser du lösningar när andra ser problem?
Kanske är du i början av din karriär alternativt studerar och vill hitta en arbetsplats där du kan växa, både inom bolaget och som person.
Ageris söker nu dig som vill utvecklas inom kommunikation och service!
Du blir en del av en inspirerande och kundfokuserad organisation och kommer att ingå i ett sammansvetsat team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Publiceringsdatum2019-11-24Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter varierar och innebär att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail samt viss administration. Det viktigaste är att kunna sätta sig in varje kunds unika behov och bistå dem med den hjälp och service de behöver.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att lösa problem och ta dig an utmaningar.
Vi söker dig som
• Är en positiv lagspelare och har en god samarbetsförmåga
• Har ett glatt humör och ser lösningar istället för problem
• Är social, utåtriktad och vågar ta för dig
• Vidare har du ett intresse för psykologi, kommunikation och samtalsmetodik
Om bolaget
Ageris Kontaktcenter AB har idag kontor i Stockholm, Falun och Strömsund och är en välrenommerad aktör på marknaden med ca 300 anställda. Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.
Genom Ageris Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Individuell lönesättning tillämpas och tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänstens omfattning är flexibel beroende på din sysselsättning och omfattar därför 50%-100%. Du kommer att arbeta från dec 2019 till och med mars 2020 med stora möjligheter till förlängning.
Rekryteringen hanteras av AMGA som är ett bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
I denna rekrytering tillämpas videosvar på tre urvalsfrågor utöver CV och Personligt brev. Vi ser det som meriterande om du väljer att svara på dessa tre frågor. Frågorna finner du nedan i ansökningsformuläret.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 7/12, 2019 så skicka in din ansökan redan nu!
Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 7/12, 2019 så skicka in din ansökan redan nu. Vid övriga frågor om tjänsten kontakta
linn.stahl@amga.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Amga AB (org.nr 556998-2167)
Jobbnummer 4974551
Observera att sista ansökningsdag har passerat.