Är du en engelsktalande VD-Assistent?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco söker en engelsktalande VD-Assistent omgående för ett kort uppdrag i stockholm.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns påwww.adecco.se
Vi letar efter en engelsktalande VD-assistent för ett kort uppdrag omgående till vår kund I Stockholm

Publiceringsdatum
2010-08-26

Arbetsuppgifter
Som VD- assistent kommer du att arbeta med följande:
• Receptionstjänst
• Mötesadministration
• Boka resor
• Stöd vid styrelse- och rapporteringsadministration, föra protokoll.
• Göra PowerPoint-presentationer
• Förbereda dokumentation och hantera administration såsom reseräkningar och utlägg
• Telefonpassning och posthantering

Erfarenheter
Vi söker dig med som har en tidigare erfarenhet som engelsktalande VD assistent då du kommer att få direkt översätta från svenska och engelska till VD. Vi ser också gärna till att du har jobba med direkt kontakt till VDar i dina tidigare erfarenheter. Du ska ha god administrativ förmåga och goda datakunskaper i Officepaketet och det är en fördel om du har god erfarenhet utav Share Point.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Till detta uppdrag söker vi dig som har mycket god förmåga att vara självgående då man kommer att arbeta mycket självständigt. För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du har viljan och engagemanget att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har förmågan att leverera gott resultat
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten ska tillsättas omgående. Uppdraget är på kortsikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
För eventuella frågor, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Alicia Lindström på tel nr 0736 -487 785 eller konsultchefen Sara Ragnarsson på tel nr 08 598 983 03
Välkommen in med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-10
Ange följande referens när du ansöker: 1058747
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
718574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: