Är du en engelsktalande VD-Assistent?
Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco söker en engelsktalande VD-Assistent omgående för ett kort uppdrag i stockholm.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns påwww.adecco.se
Vi letar efter en engelsktalande VD-assistent för ett kort uppdrag omgående till vår kund I Stockholm
Publiceringsdatum2010-08-26ArbetsuppgifterSom VD- assistent kommer du att arbeta med följande:
• Receptionstjänst
• Mötesadministration
• Boka resor
• Stöd vid styrelse- och rapporteringsadministration, föra protokoll.
• Göra PowerPoint-presentationer
• Förbereda dokumentation och hantera administration såsom reseräkningar och utlägg
• Telefonpassning och posthantering
ErfarenheterVi söker dig med som har en tidigare erfarenhet som engelsktalande VD assistent då du kommer att få direkt översätta från svenska och engelska till VD. Vi ser också gärna till att du har jobba med direkt kontakt till VDar i dina tidigare erfarenheter. Du ska ha god administrativ förmåga och goda datakunskaper i Officepaketet och det är en fördel om du har god erfarenhet utav Share Point.
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Till detta uppdrag söker vi dig som har mycket god förmåga att vara självgående då man kommer att arbeta mycket självständigt. För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du har viljan och engagemanget att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har förmågan att leverera gott resultat
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten ska tillsättas omgående. Uppdraget är på kortsikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.seoch ansöker därifrån.
För eventuella frågor, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Alicia Lindström på tel nr 0736 -487 785 eller konsultchefen Sara Ragnarsson på tel nr 08 598 983 03
Välkommen in med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-10
Ange följande referens när du ansöker: 1058747
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 718574
Observera att sista ansökningsdag har passerat.