Är du en Cost Controller utöver det vanliga? Välkommen till oss
Clarify AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clarify AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Sollentuna eller i
hela Sverige Hos oss får du arbeta med några av branschens starkaste varumärken i en utvecklande och spännande roll som du dessutom kommer få möjlighet att sätta din egen prägel på. Förutom att du kommer att få arbeta i en stimulerande miljö där din proaktivitet inte har några gränser, kommer du att vara en väldigt viktig pusselbit i Controllerteamet. Din delaktighet kommer vara avgörande, då du kommer att supporta hela säljorganisationen.
Nedan följer en del av dina ansvarsområden:
• Vara affärsstöd till säljdirektör och- säljorganisationen när det gäller alla deras omkostnader och bygga starka affärspartnerrelationer
• Medverka i att ta fram resultat samt genomföra tillhörande analyser för säljorganisationen
• Leda och driva budget- och prognosarbete för säljorganisationen
• Rapportera och analysera nyckeltal
• Fungera som länken mellan ekonomi och sälj
• Kostnadsuppföljning och analyser på alla distrikt
• Beräkna och analysera säljarnas lön och provisioner samt ansvara för dess fordons leasing
• Driva effektiviserings- och förbättringsprojekt inom sälj samt övriga administrativa arbetsuppgifter
Publiceringsdatum2018-01-04Kvalifikationer För att du ska trivas i denna roll har du förmodligen arbetat några år i en liknande roll med fokus på redovisning och erfarenhet av IFRS. Du beskrivs ofta som en noggrann och strukturerad person med en förmåga att organisera och prioritera ditt arbete. Du trivs med att arbeta under eget ansvar och gör det mycket framgångsrikt. Vi värdesätter om du tidigare har erfarenhet att ha arbetat i FMCG företag men det viktigaste är vem du är som person, vilket betyder mycket i denna roll.
Förutom att du ofta får höra att du är riktigt duktig inom ditt område, får du även höra att du är proaktiv och är den som hittar lösningar på problem. Du trivs med att ta egna initiativ och driver gärna igång projekt om det behövs. Andra självklara förmågor som vi förmodar att du redan besitter är system- och Excel kunskap, analytisk förmåga och avslutningsvis ett brinnande intresse att arbeta i en roll som controller.
Din ansökan
Vi som samarbetar med Fazer i denna rekrytering är Clarify. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Patricia Jerring på 0704-19 99 04. Välkommen in med din ansökan!
Om Fazer
Fazer är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder bageri-, konfektyr-, kex- och spannmålsprodukter samt måltids- och cafétjänster av hög kvalitet. Koncernen har egen verksamhet i åtta länder och export till cirka 40 länder. Fazers framgång har sedan etableringen 1891 grundats på bästa kvalitet i produkter och tjänster, populära varumärken, kunniga medarbetares engagemang och företagets ansvarsfulla sätt att arbeta. Fazer-koncernens omsättning 2015 uppgick till mer än 1,5 miljarder euro och antalet anställda till närmare 15 000.
Fazer är ett av de ledande bageriföretagen i Sverige och Ryssland och ledande i Finland. Vi erbjuder produkter inom bröd och bakverk. I Sverige finns 5 bagerier och ett 30-tal brödbutiker. Populära produkter är Fazer Rotfruktsbröd, Rågkusar, Frökusar, Skogaholmslimpan och Lantbröd, våra ekologiska bröd samt Gateaus exklusiva surdegsbröd. Läs mer på
www.fazer.se.Vi skapar smakupplevelser
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: clarify190
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClarify AB
AdressClarify AB
Box 22216
10422 Stockholm
KontorsadressBox 22216
Jobbnummer 3884592
Observera att sista ansökningsdag har passerat.