Är du dansktalande och vill bli kaffespecialist?
Magna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du dansktalande och vill bli kaffespecialist?" (publicerad 2016-04-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-03Dina arbetsuppgifterSom dansk kundservicemedarbetare kommer du ingå i ett glatt team som arbetar med inkommande och utgående samtal till Nespressos dansktalande kunder. Både i de inkommande och utgående samtalen kommer du att jobba med merförsäljning. Du kommer även att arbeta med datorn som verktyg, då du utöver telefonsamtal även kommunicerar med kunderna via mejl, chatt och Facebook. Du kommer vid anställningsstart att få gå en två veckor lång utbildning för att bli kaffespecialist, därefter kommer du att agera som ambassadör för varumärket Nespresso.
Arbetets omfattning: Arbetets omfattning: Heltid, rullande schema mellan 8.00 - 20.00. Start enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Detta är en rekrytering, vilket innebär att du kommer att bli anställd hos Nespresso.
Kundföretaget
Vi söker dig som vill jobba med kundservice hos Nestlé Nespresso, den ledande aktören på marknaden för premium portionerat kaffe av högsta kvalitet. De sitter i fina lokaler på Östermalm.
ProfilKompetenskrav: Vi söker dig som är flytande i danska, både i tal och i skrift. Du trivs i en miljö som ställer krav på kvalité och hög service. Meriterande är om du tidigare arbetat inom servicerelaterade yrken och har erfarenhet av försäljning. Du är även flytande i engelska och du har god datorvana.
Personliga egenskaper: För att lyckas och trivas i rollen är du en positiv och framåt person som alltid strävar efter att ge högsta möjliga service. Du gillar att arbeta i team och du löser problem på ett engagerat och effektivt sätt. Du tycker det är utmanande att jobba mot mål. Utöver detta är du social, noggrann och trivs i ett högt arbetstempo.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund på tel. 08-501 685 09 alternativt
louisa.bjorklund@magna.seVårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
kundtjänst/kundservice/callcenter/innesäljare/
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-03
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6660
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouisa Björklund
FöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2703833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.