Anläggningskoordinator NSR

Experis Sverige / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Perstorp eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

NSR AB är ett återvinningsföretag med ett starkt miljöengagemang och en stark miljöprofil. Vår verksamhet och vårt arbete innebär att vi gör skillnad - Vi gör en insats för miljö och återvinning. Mod, engagemang, närhet och affärsmässighet är ledord för vårt arbete. Vi strävar efter en hållbar utveckling för såväl miljö som våra 150 medarbetare. Läs mer på www.nsr.se

I denna rekrytering samarbetar NSR med Experis Finance.

Publiceringsdatum
2012-02-17

Dina arbetsuppgifter
Anläggningsavdelningen på NSR består av fem kollegor som är ansvariga för bolagets sex återvinningsanläggningar i Nordvästra Skåne. I ansvaret ingår bl.a. säkerhetsarbete, anläggningsarbete, fastigheter, miljö, brandskydd, våg med dess personal, upphandlingar, tillstånd m.m. Avdelningen är en viktig servicefunktion till NSR och dess kunder och mycket av utvecklingen i bolaget sker via denna avdelning.

I rollen som anläggningskoordinator koordinerar och administrerar du arbetet inom avdelningen och mot resten av företaget samt har stor kontakt mot externa företag och myndigheter.
Exempel på arbetsuppgifter är;
• Dokumentation och arkivering av olika handlingar och dokument
• Sammanställning av div säkerhetsrelaterade anmälningar
• Uppdatering av avdelningsinformation på NSRs intranät
• Upprättande, uppdatering och kvalitetssäkring av olika typer av dokument (ex: brandskydd, miljö, entreprenörsdokument och andra verksamhetsdokument)
• Ansvarig för hantering av nycklar, brickor och inpasseringssystem till NSR: s sex anläggningar
• Revisionsarbete inom miljö, brand och anläggning
• Hantering av fakturor
• Kontaktperson för städentreprenad och genomförande av kontroller
• Schemaläggning av viss personal på anläggningarna
• Ta fram och vid olika tidpunkter även presentera material för NSRs ledning, styrelse och myndigheter
• Protokollförande vid avdelningens möten

Till arbetsuppgifterna ingår även flera andra områden där du går in som ett stöd eller resurs till avdelningens kollegor. Exempel på sådana är att koordinera avdelningens projekt eller vara delaktig i en upphandling.

Du rapporterar till avdelningschefen och sitter i helt nya kontorslokaler på anläggningen i Helsingborg

Vem är du?
Du är en serviceinriktad koordinator och administratör som har ett sinne för detaljer och struktur. Du har mycket god IT kunskap och är en van användare av Officepaketet. Du är bra på att skriva, dokumentera och presentera information. Du har en förståelse för ekonomi och fakturahantering och har ett effektivt arbetssätt. Då rollen pendlar mellan att arbeta i bakgrunden till vara kontaktytan utåt så krävs det att du är självgående, professionell och lösningsorienterad.

Som person har du en god social förmåga och har lätt att samarbeta med andra. Du har en hög stresstolerans och en god förmåga att prioritera. För tjänsten krävs B körkort samt att du har en egen bil då en del av arbetet kan komma att utföras ute på anläggningarna i Båstad, Ängelholm, Höganäs, Åstorp och Bjuv.

För rätt kandidat finns stora möjligheter till ett utvecklande och varierande arbete.

Kontaktperson för detta jobb
Tycker du att det låter intressant? Ansök då med ett registrerat och uppdaterat CV genom att klicka på "Ansök". Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att vi gärna ser din ansökan snarast. Vill du ha ytterligare information, kontakta Gösta Dreifeldt (042 -37 16 45).

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gosta Dreifeldt, +4642371645

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1162027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: