Anbuds- och marknadskoordinator till ledande bolag inom plastemb
Barona Professionals AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du en vass koordinator som älskar högt tempo i din arbetsvardag? Då har vi nu drömjobbet för dig!
Publiceringsdatum2020-08-20Om tjänstenBarona söker en effektiv och engagerad anbuds- och marknadskoordinator till vår kund i Hägersten. Bolaget erbjuder ett av Europas bredaste plastsortiment av bland annat påsar, säckar, bärkassar och byggfolie. I din roll som anbuds- och marknadskoordinator kommer du att agera en viktig länk mellan Försäljning/Marknad och övriga avdelningar och på så vis bidra till att nå tillväxt och uppsatta mål. Rollen innefattar en rad omväxlande administrativa och koordinerande arbetsuppgifter och du kommer att ha många kontaktytor inåt i företaget, bland annat med marknad, inköp och försäljning.
Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund, tillsättning så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter Stötta säljgruppen vid större förfrågningar med att ta fram offert, kalkyl- och förfrågningsunderlag
Bevakning av annonsering av nya upphandlingar och tilldelningsbeslut
Upprätta och uppdatera produktblad
Skicka förfrågningar till inköp på nya artiklar samt förbereda kalkyler inför eventuell försäljning
Planera och genomföra olika marknadsaktiviteter och bistå sälj inför mässor etc.
Koordinering av samarbete med leverantörer kring web, fotografering av nya och befintliga produkter samt översättningar
Uppdatering av hemsida och sociala medier samt regelbundna mailutskick
I den här rollen kommer du helt enkelt att vara en nyckelspelare för att koordineringen av upphandlingar, förfrågningar, marknadsaktiviteter och kommunikationen med inköp ska fungera smidigt. Arbetstempot är högt och du kommer att behöva hugga tag i många uppgifter samtidigt för att arbetet ska flyta på effektivt.
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund
Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet från en servicefunktion eller från en administrativ roll. Du behöver vara en van användare av Excel och det är viktigt att du har goda kunskaper inom något bildredigeringsverktyg såsom InDesign eller Photoshop och/eller Wordpress. Vidare behöver du tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person Effektiv i dina arbetsuppgifter
Proaktiv och självgående - du har ett öga för vad som behöver göras och hugger gärna i
Positiv attityd, utåtriktad och kommunikativ
Du får saker att hända!
Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet tillsammans med ett glatt och engagerat team! Du tänker utanför boxen och vågar utmana arbetssätt och rutiner.
Övertygad än? Ansök redan nu
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 15 sept. För frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carina Stjernström|
carina.stjernstrom@barona.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBarona Professionals AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)
Arbetsplats Barona
Jobbnummer 5327916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.