Almia Bemanning söker Bemanningsassistent

Almia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Almia AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Almia är specialiserade på bemanning och rekrytering inom hälso- och sjukvården. Vi är det engagerade bemanningsföretaget som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din arbetsplats. Utöver att hitta rätt uppdrag hjälper vi även till med bekvämligheter som kan behövas vid en jobbstart så som boende och transport. Vi tror på en rak och tydlig kommunikation och det viktigaste för oss är att du trivs. Vi erbjuder dig: - Din egen konsultchef - Förmånliga löner - Rekryteringsbonus - Försäkringar - Sjuklön - Personligt stöd och vägledning - Ett utbud av attraktiva och varierande uppdrag - Betald resa och boende vid längre uppdrag på annan ort* - Mingelträffar




Almia Bemanning växer och söker nu Stockholms mest drivna och engagerade bemanningsassistent!<br /><br />Almia AB är ett bolag inom bemanning av vårdpersonal. Våra kunder är landsting, kommuner och privata vårdaktörer runt om i landet. Vi gör allt för att kund, kandidat och konsult ska bli 100% nöjda.

Arbetsbeskrivning:
Som bemanningsassistent kommer du att bistå konsultcheferna med administrativa sysslor så som referenstagning, schemaregistrering, boka boende för konsulter, uppdatera sociala medier samt annan förekommande administration.

Omfattning:
Heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Din profil:
Vi söker dig som är van att ha flera bollar i luften och trivs med att arbeta i ett varierat, händelsestyrt och självständigt arbete med många kontaktytor. Du kan snabbt prioritera om att-göra-listan när så behövs. Du är engagerad och en "doer" som gör det lilla extra och ser möjligheter till förbättring. Då vi är ett expansivt företag med hög målsättning tror vi att du vill vara med och bygga företaget tillsammans med oss.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har god problemlösningsförmåga samt datavana. Arbetsuppgifterna kräver att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du skall kunna arbeta självständigt och ha ett intresse för bemanningsbranschen. Erfarenhet av vårdbemanning eller administrativ assistent är meriterande.

För rätt person finns det stora möjligheter att ta steget till konsultchef där du själv ansvarar för konsultvård och nykundsbearbetning framöver.

Vi strävar efter att ha en dynamisk arbetsgrupp och ser mångfald som en styrka. Vi letar efter rätt person så välkommen med din ansökan så kanske det är just Dig vi söker.


Ansök genom att maila CV samt personligt brev till jenny@almiabemanning.se

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning med provanställning på 6 månader

Publiceringsdatum
2017-09-27

Ersättning
Månadslön


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: BA-STHLM2017
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Linnarsson jenny@almiabemanning.se 0735001299

Företag
Almia AB

Adress
Almia AB
Linnégatan 6
11447 Stockholm

Kontorsadress
Linnégatan 6

Jobbnummer
3721431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Almia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Almia AB: