Affärsutvecklare till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän!

Experis Sverige Huvudkontor / Organisationsutvecklarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vi söker dig som brinner för utveckling och ser möjligheterna med digital och automatiserad kommunikation!

Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän grundades 1845 och är ett av 23 självständiga bolag i länsförsäkringsgruppen. Vi ägs av våra kunder. Länsförsäkringar erbjuder alla typer av person- och sakförsäkringar, bank- och fondtjänster samt fastighetsförmedling. Bolaget har cirka 320 anställda, ett 15-tal försäkringsombud samt fyra franchisebolag. Vi verkar i Göteborg och Bohuslän, ett område som vi tycker är alldeles speciellt.

Läs gärna mer om oss på:
http://www.lansforsakringar.se/goteborg-och-bohuslan/om-oss/

Publiceringsdatum
2015-12-29

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten är placerad på avdelningen Marknadskommunikation som driver och utvecklar bolagets varumärke i alla kanaler. Vi söker en kommunikatör med erfarenhet av att ha arbetat med affärsutveckling och CRM. Den vi söker har ett starkt kommersiellt fokus och är van att arbeta med kommunikation och försäljning.

Som affärsutvecklare kommer du att ansvara för att leda delar av projekt och att implementera arbetsprocesser och system, med fokus på kommunikationsfrågor. En del av tjänsten innefattar att söka ut och implementera målgruppsuttag för olika kampanjer, samt att följa upp dessa. I rollen ingår även att sätta upp olika former av automatiserad försäljningsdrivande kommunikation. Dina interna och externa kontaktytor kommer vara flera och rätt person samarbetar och interagerar effektivt för att nå framgångsrika resultat.

Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor på avdelningen och i nära samarbete med försäljningsavdelningen. Denna tjänst är förlagd på vårt moderna kontor vid Lilla Bommen och du rapporterar till chefen för Marknadskommunikation.

Vem är du?
Du är driven, nytänkande och lösningsorienterad. Vi tror att du har 3-5 års erfarenhet av att självständigt driva projekt och att du tidigare har arbetat med dataflöden, analys och uppföljning. Som person iakttar du utvecklingen på marknaden med största intresse och letar ständigt ny kunskap inom området.

Vidare är det viktigt att du är strukturerad, ansvarsfull och van att arbeta i en flexibel miljö. Du bör också ha arbetat med olika e-postverktyg och erfarenhet av marketing automation är meriterande. Du har relevant eftergymnasial utbildning.

Kontaktperson för detta jobb
Sök tjänsten genom att registrera dig på experis.se och sök sedan via ansökningslänken nedan. Vi tar endast emot ansökningar den vägen. Urval och intervjuer kommer att ske efter den 11 januari så vi gärna ser att vi får in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 26 januari.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tina Rydh på tina.rydh@se.experis.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tina Rydh

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2596007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: