Affärsområdeschef inom rekrytering till serveOffice

serveOffice ab / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2018-06-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsområdeschef inom rekrytering till serveOffice" (publicerad 2019-01-23) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Vi är ett glatt och målinriktat team med stora ambitioner som saknar en affärsområdeschef för vår rekryteringsleverans. Med denna annons hoppas vi kunna ändra på det! Vi har kontor mitt i smeten på Vasagatan såväl som på Götgatan. Start enligt överenskommelse. Läs gärna mer om oss via www.executive.se och moderbolaget på www.serveoffice.se.


Publiceringsdatum
2018-06-05

Dina arbetsuppgifter
Affärsområdeschef rekrytering är en helt ny roll där du kan vara med och sätta din egen prägel. Den är både operativ och strategisk då du kommer hantera egna rekryteringsprocesser, skapa och upprätthålla goda relationer med såväl kund som kandidat, sitter med i ledningsgruppen och bidrar genom det till utveckling av organisationen.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

• Bygga nya och förvalta befintliga relationer
• Hantera alla steg i rekryteringsprocessen såsom upprättande av kravprofil med kund, urvalshantering, hålla intervjuer och referenstagning.
• Personalansvar för tre rekryteringskonsulter
• Avtalsansvar för underkonsulter
• Budgetansvar
• Tjänst- och produktutveckling

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från rekrytering, men kanske framförallt från att ha arbetat i företagsledande befattning. Du har under din karriär byggt upp ett stort och välmående nätverk av chefer och ledare, och god förståelse för företagande i stort. Det är ingen nackdel om du därtill har relevant utbildning inom personalområdet.

Du är en naturlig ledare som uppskattar att ha ansvar för andra, vågar ta egna beslut när det behövs och gillar kontakten med både kunder, kandidater och medarbetare. Att kunna påverka och entusiasmera din omgivning finner du givande.

serveOffice/Executive utvecklas och förändras ständigt och av den anledningen är det väsentligt att du är flexibel som person genom att du kan anpassa dig till nya omständigheter. Vi ser att du är målinriktad och motiveras av att prestera såväl som leverera i rollen.

Vi erbjuder dig
Ett arbete helt fritt från måndagsångest! Här får du 14 härliga kollegor som gör din arbetsdag givande och lämnar dig med ett leende på läpparna. Gillar du att kunna påverka och förbättra så har du kommit rätt. Vi är nämligen en organisation där dina idéer och tankar får utrymme att förverkligas.

Bestämd arbetstid, vad är det? Hos serveOffice är inte det viktiga att du är på kontoret mellan 8-17 utan fokus ligger på leverans. Det är en ytterst flexibel organisation där du kan anpassa arbetstiden och arbetsplatsen utifrån dina behov.

Du erbjuds även ett brett förmånspaket, friskvårdsbidrag och kontinuerliga aktiviteter tillsammans med serveOffice/Executives medarbetare. Men kanske bäst av allt: gratis frukost på kontoret varje dag!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten besvaras de av Maria Lindberg på 070-483 75 40, maria.lindberg@serveoffice.se eller Kristina Broman på 070-734 46 65, kristina.broman@serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4187869

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: