Advisera söker Kundservicemedarbetare!

Advisera AB / Backofficejobb / Malmö
2025-09-16


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advisera AB i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-09-16

Beskrivning av jobbet
Vill du jobba med Kundservice för Adviseras befintliga kunder?
Nu utökar vi vårt team i Malmö för dig som brinner för att hjälpa kunder med deras tekniska utmaningar. I rollen som Back Office-agent kan du ta nästa steg i din utveckling tillsammans med oss på Advisera!

Om Advisera:
Advisera grundades 2016 och har sedan start vuxit till ca 30 medarbetare och ett antal partners med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm.
Målsättningen och visionen för verksamheten är att ta en position som en ledande aktör och förmedlare av IT- & Telekomtjänster, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Vår framgångsrika arbetsmodell, som kännetecknas av Adviserametoden har skapat en unik kultur i bolaget som tillsammans det entreprenöriella drivet sätter tydliga strategier och mål för fortsatt tillväxt. Adviserametoden skapar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö samtidigt som det får våra medarbetare att växa, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

I din roll kommer du:
Löpande ha daglig kontakt med våra rådgivare, kunder och leverantörer.
Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med att supporta IT, telefoni- & växelösningar för våra kunder. Du arbetar i team och är en hjälpande hand till våra Rådgivare, Kunder och Leverantörer.
Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster sedan tidigare är meriterande, men inget krav.


Dina arbetsuppgifter
• Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare
• Löpande support av telefoni- & växellösningar
• Orderregistrering och avstämning i CRM-system

Du kommer ingå i Adviseras Back Office-Team men arbetet kräver en stor förmåga att arbeta självständigt då du kommer att ha ett stort eget ansvar för support med fokus på molnbaserade Telefoni- och Kommunikationstjänster till våra kunder. Utöver den löpande supporten består arbetsuppgifterna av kvalitetssäkring och avtals- och kundadministration. För att hantera det dagliga arbetet krävs det att du är lösningsorienterad och att du samtidigt presterar och trivs att arbeta i ett högt arbetstempo.
Vi sitter i öppet landskap och när du börjar hos oss erbjuder vi inte bara utbildning och kontinuerlig coaching. Hos oss har vi dessutom härlig stämning bland kollegorna, gemensamma frukostar och afterwork samt årliga konferenser. Trivsel är nyckelordet för framgång där tävlingar och teamaktiviteter tillhör vardagen.
Vi rekryterar löpande så skicka gärna din ansökan och dina uppgifter så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Advisera AB (org.nr 559057-7507), https://advisera.se

Arbetsplats
Advisera

Jobbnummer
9510934

Prenumerera på jobb från Advisera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advisera AB: