Administratör / Växeltelefonist på heltid till bank i centrala S

Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du efter nya utmaningar? Bemannia söker nu omgående en person till en omväxlande tjänst till vår kund i centrala Stockholm. Du kommer att få jobba med såväl administrativa arbetsuppgifter som att arbeta i bankens växel. Uppdraget är på heltid och kommer att starta i början av april och pågå till årskiftet med god möjlighet till förlängning.

Du kommer att bli anställd av Bemannia men uthyrd till vår kund. Som konsult på Bemannia hjälper vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chansen att skapa ett bredare kontaktnätverk.

Publiceringsdatum
2015-03-19

Arbetsuppgifter
Tjänsten kommer att vara en komnination av en telefonist- och administratörstjänst. Du kommer arbeta i telefonväxeln med dess anknytningar samt avlasta funktionsansvarig med diverse administrativa arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
• Kunskaper i växelsystemet MD110

• Erfarenhet av versionen MX-ONE samt hänvisningssystem NOW

• Goda kunskaper inom administration

• Goda kunskaper i svenska och engelska

• Goda kunskaper i Officepaketet

Dina personliga egenskaper:

Som person ska du vara serviceinriktad, strukturerad och flexibel. För att trivas i den här rollen krävs de också att du har lätt för att sammarbeta med andra.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Växeltelefonist Stockholm"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linus Lindersjö

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2213133

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: