Administratör till Stadskansliet
Köpings kommun / Administratörsjobb / Köping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Köping,
Kungsör,
Arboga,
Hallstahammar,
Surahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Köpings kommun i Köping,
Arboga eller i
hela Sverige Stadskansliet består av kansliavdelning, personalavdelning, näringslivsenhet och kommunikationsenhet. Inom förvaltningen arbetar cirka 20 personer. Tjänsten är placerad vid kansliavdelningen som bland annat bereder ärenden och är sekretariat för kommunfullmäktige och kommunstyrelsen samt ansvarar för rådhusets reception och kommunens myndighetsbrevlåda.
I din roll som administratör är du en resurs som ger stöd och service till hela stadskansliet med förekommande administrativa uppgifter. Du
• bemannar rådhusets reception och telefon
• ger service till besökare och kommuninvånare
• bokar sammanträden, utbildningar och borgerlig vigsel
• ansvarar för rådhusets gemensamma utrymmen
• bistår med registrering, expediering, arkivering
• administrerar beställningar och inköp
Du förväntas ta ett stort ansvar inom förvaltningen vilket innebär att du vid behov förstärker och avlastar alla stadskansliets enheter med olika administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker dig som har eftergymnasialutbildning med inriktning mot offentlig administration. Du har erfarenhet av administrativt arbete från offentlig verksamhet. Goda kunskaper i Office-paketet och olika verksamhetssystem är ett krav. Du är serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande, noggrann och har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-24ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-12
Ange följande referens när du ansöker: 6/2018 Stadskansliet
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKanslichef Fredrik Alm 0221 25143
FöretagKöpings kommun
AdressKöpings kommun
Stadskansliet
73185 KÖPING
KontorsadressStadskansliet
Jobbnummer 4261105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.