Administratör till globalt elbolag i Uppsala!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en strukturerad Administratör? Har du tidigare erfarenheter från SAP och vill ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då har vi på Adecco en tjänst för dig med start omgående!
Publiceringsdatum2016-09-06Om tjänstenSom Administratör kommer du främst arbeta med ärendehantering hos vår kund som är ett av Europas ledande elbolag. I rollen som Administratör kommer du att arbeta i affärssystemet SAP med inkommande ärenden samt ansvara för att schemalägga och delegera uppdrag till olika tekniker. Ditt främsta arbetsverktyg kommer att vara telefonen. Arbetet som Administratör innebär både långsiktig och kortsiktig planering utav dina arbetsuppgifter och det är av stor vikt att kunna arbeta målfokuserat.
Om dig
Vi ser att du har minst en avslutad gymnasieutbildning och meriterande är om du har en högskoleutbildning inom ekonomi. För att snabbt kunna sätta dig in i rollen bör du ha erfarenhet av administration och ett logiskt tänkande. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse samt en god kommunikationsförmåga, då du dagligen kommer att ha kontakt med tekniker.
Meriterande om du har arbetat
• i affärssystemet SAP
• med ärendehantering
• optimerat data
Som person är du stresstålig, initiativrik och drivande för att lyckas i denna roll. Om du ser lösningar istället för problem, är duktig på att strukturera upp ditt arbete samt jobba målinriktat är det här ett arbete för dig!
Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget fram till mars 2017 och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Kund.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Zebiba Said via mail:
zebiba.said@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktZebiba Said, Rekryteringsansvarig
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3032435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.